به گزارش سایت خبری پرسون، تجارب بانک ایران زمین در این مورد و تغییرات صورت گرفته در خدمات آنلاین این بانک شبب شده تا سپرده مشتریان با افزایش قابل توجه همراه شود.
بررسی ها نشان میدهد که سپرده مشتریان این بانک در پایان سال 99 بیش از 34 هزار و 485 میلیارد ریال بود که این مقدار در پایان سال قبل با رشد 32 درصدی به 45 هزار و 505 میلیارد ریال رسید و در سه ماهه سال جاری این به 50 هزار و 215 میلیارد ریال تکیه زد تا رشد 46 درصدی را ثبت کرده باشد.
گفتنی است بانک ایران زمین در پایان 6 ماهه گذشته در بازار سرمایه نیز با بازدهی مثبت 11.74 نظر بسیاری از منتقدین را به خود جلب کرد.
با وجود شرایط بد اقتصادی ارائه خدمات بانکی به مردم خصوصاً در زمینه بانکداری دیجیتال انتظارات جدیدی را ایجاد کرده و در حال حاضر یکی از پارامترهای سپرده گذاری در شبکه بانکی دسترسی آسان به خدمات بانکداری است که در این زمینه بانک ایران زمین پرچمدار اعتلای بانکداری دیجیتال در کشور است و همین موضوع طی چندسال اخیر مقبولیت قابل توجهی را برای این بانک رقم زده.