استقرار پلیس نامحسوس برای افزایش امنیت مردم

رییس پلیس پایتخت با اشاره به برگزاری مراسم هیات‌های عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) در ایام محرم گفت: این مراسم‌ها با حضور گسترده مردم در بالاترین سطح نظم و امنیت در حال برگزاری است.
تصویر استقرار پلیس نامحسوس برای افزایش امنیت مردم

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار حسین رحیمی با اشاره به حضور حداکثری مردم در مراسم‌های عزاداری گفت: مردم و هیات‌های عزاداری همکاری خوبی با پلیس دارند و این مساله موجب شده که مراسم‌ها به بهترین شکل ممکن به لحاظ نظم و امنیت برگزار شود.

وی افزود: فعالیت گسترده هیات های مذهبی در کلانشهر تهران موجب شد که از مدت ها قبل از شروع ماه محرم تمامی اقدامات لازم در خصوص نظم و امنیت انجام شود و تا کنون هیچ موردی از بی‌نظمی و موارد خاص در هیات‌های مذهبی گزارش نشده است.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه با تمام توان در خدمت نظم و امنیت عزاداران حسینی هستیم، گفت: در برخی از هیات های مذهبی بزرگ، پلیس نامحسوس برای افزایش امنیت مردم مستقر کردیم و پلیس در همه شرایط در خصوص نظم و امنیت در کنار مردم است و همراهی و همکاری مردم با پلیس نیز مثال زدنی است.

به گفته وی، در کلانشهر تهران بیش از ۱۲ هزار هیات، مسجد، حسینیه و تکیه در ایام محرم فعالیت دارند که برای تمامی این اماکن مذهبی برنامه ریزی مناسبی در خصوص نظم دهی و امنیت عزاداران انجام شده است.

سردار رحیمی تاکیدکرد: اکنون پلیس در راستای نظم و امنیت به مردم در اوج اقتدار و قدرت است و اجازه نمی دهد فرد یا افرادی به این بی نظمی آسیب برساند.

408931