تحریم‌های جدید وضع شود سریعا ...

یک عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اگر تحریم‌های جدید مطرح وضع شود طرف های مقابل متضرر می‌شوند. ما سریعا سانتفریفیوژها را تقویت و دوربین‌ها را خاموش و جلوی حضور جاسوس‌های آژانس را خواهیم کرد.
تصویر تحریم‌های جدید وضع شود سریعا ...

به گزارش سایت خبری پرسون، یعقوب رضازاده در جلسه علنی امروز چهارشنبه در تذکری گفت: در بحث مذاکرات برجامی به کشورهای عضو ۱+۵ توصیه و تذکر می‌دهم با بهانه‌جویی‌های مختلف متأثر از رژیم صهیونیستی تحریم‌های جدیدی را عنوان نکنند. اقتصاد مقاومتی کشور ما متأثر از برجام نیست، اگر تحریم‌های جدید را مطرح کنید شما متضرر می‌شوید. ما سریعا سانتفریفیوژها را تقویت و دوربین‌ها را خاموش و جلوی حضور جاسوس‌های آژانس را خواهیم گرفت.

نماینده سلماس در ادامه با تشکر از رئیس جمهور برای سفر به استان آذربایجان غربی بیان کرد: آقای رئیس جمهور هنوز مصوبات و اعتبارات سفر به استان اجرایی نشده است و در حال حاضر نیز فصل کار عمرانی رو به اتمام است. به داد دریاچه ارومیه برسید که سلامتی مردم در خطر است و کشاورزی نیز در حال نابودی است.

وی در تذکری به وزیر دفاع اظهار کرد: افزایش حقوق ۱۰ درصدی نیروهای مسلح در شأن نیروهای مسلح نیست، با هماهنگی‌ حقوق کارکنان را افزایش و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را اجرایی نمایید.

رضازاده در تذکری به وزیر کشور گفت: حقوق دهیاران پایین است و همچنین بیمه آنها نیز با مشکل مواجه بوده و بدهی‌های آنها هم پرداخت نشده است، دستورات لازم را برای حل مشکل دهیاران صادر کنید.

408914