گله رضا کیانیان از سخت گیری های ساترا

رضا کیانیان می گوید: ساترا در حال تعطیل کردن سینما و نمایش خانگی است.
تصویر گله رضا کیانیان از سخت گیری های ساترا

به گزارش سایت خبری پرسون، رضا کیانیان با گلایه از شرایطی که اخیرا از سوی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا) اعلام شده است، گفت: فیلم‌ها و سریال‌ها به واسطه تصمیمات ساترا در حال تعطیلی هستند و این اقدامات جز بی‌کار کردن بخشی از بدنه سینما تاثیر دیگری ندارد.

حالا سوالم این است که آیا این بیکاری فایده‌ای هم دارد؟ آن هم در زمانی که دغدغه همه ایجاد کار در کشور است.

بازیگر مجموعه تلویزیونی کلاه پهلوی (سید ضیاءالدین دری ۱۳۸۳-۱۳۹۱) تاکید کرد: نمایش خانگی با وجود سخت‌گیری‌های بعضا بی‌دلیل ساترا در حال تعطیل شدن است و کار زیادی نداریم که انجام بدهیم. لطفا دوستان توضیح بدهند سینما چه گناهی کرده که باید این گونه برایش تصمیم بگیرند؟

نقش من در «آهو» مثل همیشه دیوانه‌وار است

بازیگر فیلم سینمایی آهو (هوشنگ گلمکانی ۱۳۹۹) در پاسخ به این پرسش که فیلم آهو چه مضمونی دارد، گفت: من تدوین شدۀ این فیلم را ندیده ام و به همین دلیل نمی‌توانم در مورد آن اظهار نظر کنم چرا که نمی‌دانم به صورت نهایی چگونه از آب و گل درآمده است؛ ضمن این که این فیلم به دلیل حساسیت‌های کارگردانش چندین و چندبار تدوین شده است.

رضا کیانیان درباره نقش خودش در این فیلم هم گفت: نقش خودم از همان نقش‌های دیوانه مانندی است که همیشه بازی می‌کنم و البته نقشی است که تاکنون بازی نکرده‌ام؛ اما نمی توانم بیش از این در مورد آن چیزی بگویم تا زمانی که فیلم بیرون نیامده است.

408863