واکنش هومن حاجی عبدالهی به شکست هالک ایرانی

هومن حاجی عبدالهی، مجری و بازیگر سینما و تلویزیون به شکست عجیب سجاد غریبی واکنش نشان داد.
تصویر واکنش هومن حاجی عبدالهی به شکست هالک ایرانی

به گزارش سایت خبری پرسون، هومن حاجی‌عبداللهی با نگاهی طنز به مسابقه سجاد غریبی سکانسی از سریال «پایتخت» را در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد و نوشت: « اندر حکایت بعضی‌ها»

سجاد غریبی، چهره مشهور اینستاگرامی که لقب «هالک ایرانی» را برای خود انتخاب کرده در نخستین مبارزه واقعی در طول دوران فعالیت ورزشی خود، در کمتر از ۳ دقیقه ناک‌اوت شد و از رینگ بیرون آمد.

این چهره مشهور یکشنبه شب در نخستین مسابقه واقعی خود در برابر یک رقیب آماتور قزاق به روی رینگ رفت. هالک ایرانی در حدود ۲ دقیقه و ۳۰ ثانیه‌ای که توانست در مقابل حریف نه چندان قدرتمند خود دوام بیاورد، مدام در حال فرار از دست رقیب بود. در نهایت اما جومانوف آلمات باخیتوویچ با ضربات خود غریبی را ناک اوت کرد و مسابقه بسیار زودتر از حد انتظار به پایان رسید.

کاربران فارسی زبان در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های گسترده‌ای به نمایش کوتاه‌مدت هالک ایرانی نشان دادند و عموما او را به دلیل این شکست سنگین به تمسخر گرفتند.

همچنین بسیاری دیگر از کاربران با اشاره به تصاویر غلوشده از او در اینستاگرام بار دیگر مسئله ویدیوهای ادیت‌شده و عکس‌های فوتوشاپی این چهره مشهور اینستاگرامی را یادآور شدند.

منبع: همشهری

408858