زن مسافرکش، دزد از آب درآمد

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک زوج زورگیر مسافربرنما خبر داد.
تصویر زن مسافرکش، دزد از آب درآمد

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری زن و شوهر مسافرکش‌نما خبر داد و گفت: چندی پیش مرد جوانی به پلیس آگاهی مراجعه و اظهار کرد که در میدان شوش سوار یک دستگاه خودروی سواری پراید به رانندگی یک زن شده و روی صندلی کنار راننده نشسته است. در ادامه مسیر مرد دیگری نیز سوار خودرو شده و پس از طی مسافتی راننده خودرو تغییر مسیر داده و با بردن مسافر مرد به بزرگراه امام علی(ع)، وی را مورد ضرب و جرح قرار داده و پس از سرقت تلفن همراه و مقادیری وجه نقد، وی را در مکانی خلوت به بیرون از خودرو پرتاب کرده است.

وی ادامه داد: با بررسی تحقیقات محلی و جغرافیای محل جرم، مالک خودرو شناسایی شده و با تحقیقات محلی مشخص شد که سارقان زن و شوهر هستند.

رئیس پلیس آگاهی تهران ادامه داد: با اخذ دستور قضایی، در یک عملیات ضربتی هر دو متهم در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند. این افراد تحت بازجویی قرار گرفته و در تحقیقات اولیه به سرقت و مصدومیت شاکی اعتراف کردند. همچنین اموال مسروقه در مخفیگاه متهمان کشف شد. در ادامه با انتقال متهمان به پلیس آگاهی و انجام تحقیقات تکمیلی هر دو با صدور قرار قضایی روانه زندان شدند.

408765

نظرات شما ( 1 نظر )

سیروس |
سه شنبه 26 اردیبهشت 140215:00
سلام خسته نباشید به برادران و خواهران نیروی انتظامی ان شاءالله تعالی همیشه زنده باشید سایه تان بالای سر زن و بچه هایتان باشه؟