بازدید مدیر شبکه نسیم از پشت صحنه «با حسین (ع) حرف بزن»

روز دوشنبه ۱۰ مرداد ماه سید محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم، همراه با امیرعباس اشرف مدیر تامین برنامه شبکه نسیم از پشت صحنه «با حسین (ع) حرف بزن» بازدید کردند.
تصویر بازدید مدیر شبکه نسیم از پشت صحنه «با حسین (ع) حرف بزن»

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی شبکه نسیم، مدیر شبکه نسیم در بازدید از پشت صحنه برنامه «با حسین (ع) حرف بزن» عنوان کرد که این برنامه تلاش کرده است مهمان را تحت تاثیر قرار ندهد بلکه خود مهمان از عشق و ارادتش به امام حسین (ع) بگوید.

در این بازدید، مدیر شبکه نسیم در گپ و گفت با تهیه کننده و اعضای اتاق فکر این برنامه، با بیان اینکه برنامه‌های تلویزیونی هر یک دارای پیام و رویکرد خاصی هستند گفت: سادگی در طراحی و اجرای دکور یکی از مسائلی است که توجه مخاطبان به گفتگوها و به مباحث مطرح شده معطوف می شود.

مدیر شبکه نسیم اظهار کرد: برنامه «با حسین (ع) حرف بزن» تلاش کرده مهمان را تحت تاثیر قرار ندهد بلکه خود مهمان از عشق و ارادتش به امام حسین (ع) بگوید. از خاطراتش، از کارهایی که با یاد امام حسین (ع) آغاز کرده و موفق بوده است.

وی در پایان یادآور شد: ما نباید فراموش کنیم که سواد رسانه ای مردم نسبت به سال های قبل بسیار افزایش پیدا کرده است و این مخاطبان هستند که برنامه مورد علاقه شان را انتخاب می کنند پس ما هم باید تلاش کنیم برنامه ای تولید کنیم که باشعارزدگی، مخاطب ما را پس نزند.

برنامه «با حسین (ع) حرف بزن» به تهیه کنندگی محمد امین پرواس هر شب در ایام ماه محرم ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نسیم می رود.

408636