حمله سارق جوان با اسپری فلفل و شوکر برقی به ساکنان ساختمان

سارق جوان که با شوکر و گاز فلفل به ساکنان یک ساختمان در شادمان حمله کرده بود، دستگیر شد.
تصویر حمله سارق جوان با اسپری فلفل و شوکر برقی به ساکنان ساختمان

به گزارش سایت خبری پرسون، یکشنبه نهم مرداد سال جاری رسیدگی به پرونده سرقت انباری از یک ساختمان و ضرب و جرح چند مرد جوان در محله شادمان در دستور کار بازپرس دادسرای ناحیه ۲ و کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

ماجرای این پرونده از آنجا آغاز شد که یک مرد جوان برای سرقت محتویات داخل انباری وارد ساختمانی در محله شادمان شد. وی در حال دزدی بود که یکی از ساکنان ساختمان ۵ طبقه وی را مشاهده و با ایجاد سر و صدا همسایه‌های دیگر را خبردار کرد.

دقایقی بعد، سارق جوان که در محاصره ساکنان ساختمان قرار گرفته بود، با اسپری فلفل و شوکر برقی مردان جوان را هدف ضرب و جرح قرار داد و با خودروی خود که داخل کوچه پارک کرده بود، پا به فرار گذاشت.

خیلی زود این موضوع به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد و بلافاصله تیمی از ماموران پلیس راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را برای شناسایی سارق حرفه‌ای آغاز کردند.

ماموران پلیس که در جریان تحقیقات متوجه دوربین‌های مداربسته کوچه شده بودند به بازبینی فیلم لحظه به لحظه آن پرداختند و پلاک خودروی سارق را شناسایی کردند که در ادامه با رصدهای اطلاعاتی متوجه شدند مرد جوان ساکن اسلامشهر است.

همین کافی بود تا تیمی زبده از ماموران پلیس با هماهنگی تلفنی با بازپرس پرونده راهی خانه سارق جوان در اسلامشهر شوند و پس از چند ساعت تعقیب و مراقبت، وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

سارق جوان که ۱۰ فقره سابقه سرقت در تهران را دارد، پس از انتقال به دادسرای ناحیه ۲ در جریان جلسه بازپرسی به جرم سرقت انباری‌ خانه‌های غرب تهران و ضرب و جرح ساکنان آن اعتراف کرد.

با دستور بازپرس پرونده متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات در رابطه با این پرونده همچنان ادامه دارد.

408590