شرایط ثبت نام در خوابگاه‌های دانشگاه شهید بهشتی

شرایط و زمان ثبت نام خوابگاه دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی برای نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام شد.
تصویر شرایط ثبت نام در خوابگاه‌های دانشگاه شهید بهشتی

به گزارش سایت خبری پرسون، بر این اساس کلیه دانشجویان واجد شرایط و متقاضی خوابگاه برای نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ باید ضمن مطالعه و دقت در تاریخ‌های مقرر از طریق سیستم جامع گلستان در مرحله اول درخواست خود را ارائه و سپس در مرحله دوم نسبت به انتخاب هم اتاقی و خوابگاه پیشنهادی اقدام لازم به عمل آورند.

دانشجویان روزانه، غیر بومی مقطع کارشناسی ورودی بهمن ۹۷ به بعد دانشگاه شهید بهشتی دارای حدنصاب لازم مطابق مفاد مندرج در دفترچه انتخاب رشته آزمون سراسری، دانشجویان روزانه، غیر بومی مقطع کارشناسی ارشد ورودی بهمن ۹۹ به بعد و دانشجویان روزانه، غیر بومی مقطع دکتری ورودی بهمن ۹۷ به بعد امکان می توانند در خوابگاه های این دانشگاه ثبت نام کنند.

دانشجویان واجد شرایط در خوابگاه های دانشگاه شهید بهشتی می توانند از ۱۸ تا ۲۴ مرداد "درخواست خوابگاه" را به امور دانشجویی ارائه دهند، همچنین در صورت بروز مشکل در هنگام ثبت درخواست مراتب را در بازه فوق به ادرس ایمیل sabtenam_skan@sbu.ac.ir انعکاس نمایند.

به آن دسته از دانشجویان واجد شرایط (دارای سنوات مجاز خوابگاه) که در مرحله اول از طریق سیستم جامع گلستان ثبت نام نموده باشند، اختصاص دارد و زمان ثبت نام این مرحله متعاقب مرحله اول، ازطریق وبسایت دانشگاه شهید بهشتی بخش دانشجویی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

شرکت در مرحله دوم (انتخاب هم اتاقی) منوط به درخواست اولیه (ثبت‌نام) است و عدم ثبت درخواست در موعد مقرر به منزله انصراف از خوابگاه برای ترم آتی تلقی خواهد شد.

بر اساس تاکید دانشگاه شهید بهشتی، شرط اسکان در خوابگاه‌ها منوط به تکمیل واکسیناسیون است و بر اساس مقررات صندوق رفاه دانشجویان استفاده از خوابگاه دانشجویی در هر نیمسال منوط به تسویه بدهی قبلی خواهد بود.

منبع: ایسنا

408472