مهاجم خارجی ایران نمی آید من چه کار کنم

معاون باشگاه پرسپولیس از کارشکنی علیه سرخ‌ها برای جذب مهاجم خارجی خبر داد.
تصویر مهاجم خارجی ایران نمی آید من چه کار کنم

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد محمدی در حاشیه بازی دوستانه تیم پرسپولیس و تیم امید در مورد شرایط تیم پرسپولیس اظهار کرد: به لطف خدا شرایط تیم ما بسیار خوب است و همه چیز بر وفق مراد است و اگر خدا بخواهد آخرین نفر مورد نظر کادر فنی که یک بازیکن مهاجم است را هم جذب می کنیم و با تیمی کامل وارد مسابقات شویم. همانطور که مستحضرید ما برای جذب این مهاجم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم اما یک مقدار اذیت و کارشکنی می‌کنند.

وی در مورد اینکه چه کسانی کارشکنی می‌کنند، گفت: اجازه دهید آقای درویش مدیرعامل باشگاه خودش سر فرصت با جزئیات تمام مسائل را عنوان می‌کند. اما ما تمام خواسته‌های بازیکنان را برآورده می‌کنیم هر خواسته‌ای که دارد و هر مبلغی که می‌خواهد موافقت می‌کنیم و همه چیز خوب پیش می‌رود اما در دقیقه ۹۰ به باشگاه ایمیل می‌زند به من گفته‌اند که به ایران نرو.

معاون پرسپولیس ادامه داد: همین بازیکن برزیلی هیچ مشکلی نداشت و من در این مورد مصاحبه کرده‌ام. هیچ مسئله‌ای در مورد مبلغ نبود اما متأسفانه در دقیقه ۹۰ منصرف شد. حالا نمی‌دانم چرا به او گفته بودند به ایران نرو.

وی در مورد شایعه کدورت بین گل‌محمدی و درویش اظهار کرد: من نمی‌دانم راجع‌به چه مسئله‌ای باید صحبت کنم. خیلی به شایعات توجه نمی‌کنیم و با قدرت کارمان را انجام می‌دهیم. فقط خواهش می‌کنم کسانی که انتقاد می‌کنند کمی منصف باشند و ببینند عملکرد در دو سه فصل گذشته چگونه بوده و امسال چگونه است. ما به انتقادی که به حق باشد احترام می‌گذاریم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا خواسته هواداران را مرتفع کنیم اما منتقدین کمی منصف باشند.

محمدی در مورد اینکه مهم‌ترین مشکل تیم پرسپولیس اکنون نداشتن مهاجم چرا نباید در این مورد انتقادی بشود، عنوان کرد: ان‌شاءالله تمام مسائل را با جزئیات و دقیق بیان می‌کنیم که اینکه که چه شد کاسیانو نیامد هوادار هم حق دارد انتقاد کند. ما هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم اما در جاهایی این مسائل از دست ما خارج است وقتی بازیکن نمی‌خواهد به ایران بیاید من چه باید بکنم؟ باشگاه چه باید بکند؟

معاون باشگاه پرسپولیس در مورد شکایت باشگاه ذوب‌آهن مبنی بر انتقال اسدبیگی گفت: بخش حقوقی ما این مسئله را پیگیری می‌کند من یک هفته مریض بودم امروز هم نامه آن را دیدم. دوستان‌مان در بخش حقوقی باشگاه این مسئله را پیگیری می‌کنند. قطعاً حقوقی باشگاه ما بدون استعلام کاری انجام نمی‌دهد. اگر مشکلی بوده واحد حقوقی ما پیگیری می‌کند و من در این مورد نمی‌توانم اظهارنظر کنیم.

وی در پاسخ به اینکه تیم امید خیلی شرایطش مناسب نیست و شما هم با مهدوی‌کیا صحبت کردید و حتی مربی خارجی تیم شکایت کرده است و اینکه تیم هم به بازی‌های کشورهای مسلمان اعزام می‌شود اما باشگاه‌ها به تیم امید بازیکن نداده‌اند، عنوان کرد: فقط می‌توانم بگویم متأسفم. شرایط تیم امید شرایط خوبی نبود اکنون این شرایط خیلی بدتر شده است. من فقط به عنوان دوست مهدوی‌کیا بگویم باید قدر اسطوره‌های‌مان را بدانیم و کاری نکنیم که به قول معروف خسته شوند و کار را رها کنند و بروند.

محمدی در مورد اینکه با این شرایط شاید بهتر باشد ایران هم مثل عراق از بازی‌های کشورهای اسلامی انصراف بدهد، اظهار کرد: متأسفانه وضع همین است اما بحث انصراف نبود. من با آقا مهدی در این مورد صحبتی نکرده‌ام.

وی در پایان تأکید کرد: حتماً یک مهاجم به پرسپولیس اضافه می‌شود.

408426