فیلم بعدی لوکا گوادانینو درباره چیست؟

جدیدترین فیلم لوکا گوادانینو با عنوان «استخوان‌ها و همه» در جشنواره فیلم ونیز امسال اکران می شود.

تصویر فیلم بعدی لوکا گوادانینو درباره چیست؟

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از پلی‌لیست، «استخوان‌ها و همه» جدیدترین فیلم لوکا گوادانینو کارگردان ایتالیایی برای نخستین بار در جشنواره ونیز ۲۰۲۲ دیده می‌شود. در همین حال وی اعلام کرده فیلم بعدی‌اش با عنوان «چلنجرز» یا «چالش‌گران» یک کمدی ورزشی است که تابستان سال آینده دیده می‌شود.

«چلنجرز» با بازی زندایا در نقش همسر و مربی یک تنیس‌باز حرفه‌ای با بازی مایک فیست ساخته شده است. این قهرمان تنیس روزگار بدی دارد و در میانه یک شکست حماسی با یک رقیب جدی است و در همین حال متوجه می‌شود باید با کسی بازی کند که همسرش سال‌ها پیش قرار بوده با وی ازدواج کند.

در این فیلم جاش اوکانر در نقش رقیب بازی کرده‌است.

از آنجا که یک درام ورزشی چیزی نیست که از گوادانینو بتوان انتظار داشت وی از این فیلم به عنوان اولین کمدی کارنامه‌اش یاد کرده است. فیلمنامه این فیلم را جاستین کوریتزکِس نوشته است.

وی گفته است امتیازی که خودش برای خودش در فیلمسازی خلق کرده این بوده که همیشه آنچه خواسته را ساخته و با عزم و اراده زیادی این کار را میسر کرده است. وی از فیلم «ملیسا پی» به عنوان تنها تجربه تلخش در این زمینه یاد کرد و گفت این تجربه به من آزادی بسیار قوی داد و فهماند فیلمی که کنترل مطلق روی آن نداشته باشم را نباید تولید کنم.

گوادانینو بهار و اوایل تابستان امسال فیلمبرداری «چلنجرز» را در بوستون انجام داده و به همین دلیل گفته که معلوم نیست فیلم بعدی‌اش را دوباره در آمریکا بسازد یا به ایتالیا بازگردد.

این کارگردان از «استخوان‌ها و همه» که اولین فیلمش است که در آمریکا ساخته شده به عنوان داستانی عاشقانه یاد کرد. این فیلم در ژانر فیلم‌های ترسناک بر مبنای فیلمنامه دیوید کاجگانیچ با اقتباس از رمانی از کامیل دی‌آنجلیس با بازی تیلور راسل و تیموتی شالامی ساخته شده است.

این فیلم نخستین نمایش جهانی خود را در هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز در سپتامبر ۲۰۲۲ خواهد داشت و قرار است ۲۳ نوامبر ۲۰۲۲ توسط یونایتد آرتیستز اکران شود.

مارک رایلنس، مایکل استولبارگ، اندره هالند، جسیکا هارپر، کلویی سونی، فرانچسکا اسکورسیزی و دیوید گوردون گرین دیگر بازیگران فیلم هستند.

گوادانینو با «مرا به نام خودت صدا بزن» شهرت جهانی کسب کرد و در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ در فصل جوایز حضوری مستمر در میان نامزدها و برندگان داشت.

«چلنجرها» ۱۳ آگوست ۲۰۲۳ اکران می‌شود.

408324