با بیش از 80 درصد افزایش قیمت؛

درخشش این توکن طی هفت روز!

طی یکی دو هفته گذشته شاهد رشد چشمگیر چندین دارایی دیجیتال در بازار کریپتو بوده ایم. در این میان، توکن اصلی Optimism با نام اختصاری OP، با افزایش 84.67 درصدی قیمت طی هفت روز پیشتاز بوده است.
تصویر درخشش این توکن طی هفت روز!

به گزارش سایت خبری پرسون، به غیر از افزایش قیمت، این پروتکل در طول این هفته، چندین به روز رسانی قابل توجهی در اکوسیستم خود را نیز پشت سر گذاشته است. به عنوان مثال، این پروتکل لایه دوم (L2) فرایند معارفه و آشنایی جدیدی را برای معامله گران جدید و معامله گران با تجربه ارزهای دیجیتال راه اندازی کرد. به علاوه، اولین استیبل کوین مبتنی بر یورو خود را در قالب $agEUR و بر بستر شبکه اتریوم راه اندازی نمود.

تحلیل عملکرد قیمت

از آنجایی که قیمت بزرگ ترین ارز رمزپایه بازار یعنی بیت کوین [BTC]، در طول هفته به بالای 24000 دلار رسید، بقیه بازار نیز همین روند را دنبال کردند و توکن OP نیز از این قاعده مستثنی نبوده است. بر اساس داده های CoinMarketCap، قیمت توکن OP طی هفت روز گذشته بیش از 95 درصد افزایش یافته و اکنون این رقم به حدود 84 درصد رسیده است. به بیان دیگر، هفت روز پیش، قیمت این دارایی 0.89 دلار بود و اکنون با قیمت 1.72 دلار معامله می شود. ظاهراً افزایش انباشت توکن ها باعث افزایش قیمت شده است.

در بازه زمانی مورد بررسی، حجم معاملات این توکن شاهد رشد ثابتی بوده است. توکن OP با حجم معاملات 799.85 میلیون دلاری خود تا این لحظه، رشد 67 درصدی را در هفت روز گذشته ثبت کرده است. در همین دوره، ارزش بازار این توکن از 177.93 میلیون دلار به 389.61 میلیون دلار افزایش یافته است.

با افزایش انباشت OP طی چند روز گذشته، شاخص مقاومت نسبی (RSI) جایگاه خود را در منطقه اشباع خرید و سطح 78 تثبیت کرده و در همین حال، اندیکاتور MFI عدد 88 را نشان می دهد. با توجه به مقادیر اوج مشخص شده توسط این اندیکاتورهای کلیدی، ممکن است رالی 7 روزه این توکن به پایان خود نزدیک شده باشد، زیرا آغاز یک اصلاح نزولی معمولاً از چنین اوج هایی پیروی می کند.

408287