خداحافظی رسمی داور جنجالی فوتبال از دنیای قضاوت

رضا کرمانشاهی رسما از دنیای قضاوت فوتبال خداحافظی کرد و گفت: با توجه به شرایطی که دارم ترجیح می‌دهم یک جوان جای مرا بگیرد و از یک فرد تازه نفس استفاده شود.
تصویر خداحافظی رسمی داور جنجالی فوتبال از دنیای قضاوت

به گزارش سایت خبری پرسون، رضا کرمانشاهی داور باتجربه فوتبال ایران که در سال‌های گذشته حواشی و جنجال‌های زیادی را به واسطه قضاوت‌های خود تجربه کرد، سرانجام امروز (جمعه) ۷ مرداد ۱۴۰۱ در حاشیه سمینار دانش افزایی داوران ایران از دنیای قضاوت خداحافظی کرد.

رضا کرمانشاهی در مورد تصمیم خود برای خداحافظی از داوری فوتبال گفت: کمیته داوران لطف داشت و مرا به این کلاس دعوت کرد اما با توجه به شرایطی که دارم ترجیح می‌دهم یک جوان جای مرا بگیرد و از یک فرد تازه نفس استفاده شود. امروز هم رسمی خداحافظی خود را از دنیای داوری اعلام می‌کنم. امیدوارم در یک بازی رسمی و دوستانه این خداحافظی هم رسمی شود.

وی درمورد دلیل این تصمیم خود گفت: واقعا دیگر خسته شده ایم. از زمانی که فضای مجازی آمده زندگی و کار را برای ما تلخ کرده و برخی مواقع از یک بچه ۱۶ ساله توهین‌هایی را می‌بینیم که آدم را دل زده می‌کند. من هم دیگر تحمل فشار و استرس زیاد را ندارم. می‌خواهم زندگی آرامی را تجربه کنم.

داور فوتبال ایران درمورد اینکه آیا این تصمیم خود را با خداداد افشاریان در میان گذاشت، گفت: هنوز با کسی در میان نذاشته ام اما خودم برای خداحافظی به نتیجه رسیدم.

منبع: جماران

408058