رئیسی تعیین تکلیف کرد/ ادارات، سازمان ها و مردم باید به قانون حجاب احترام بگذارند

رئیس جمهور گفت: برخورد سلیقه ای با حجاب و عفاف صحیح نیست و در صورت وجود بحثی در این باره باید در جایگاهش به این موضوع پرداخته شود.
تصویر رئیسی تعیین تکلیف کرد/ ادارات، سازمان ها و مردم باید به قانون حجاب احترام بگذارند

به گزارش سایت خبری پرسون، سید ابراهیم رییسی روز پنجشنبه در دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و نخبگان همدان افزود: دولت مردمی به معنای "همراه مردم"، "از مردم"، "با مردم" و "در مردم" است بنابراین در این راستا همواره دولتمردان در همه سطوح و بخش ها خود را محتاج مشورت با مردم به ویژه نخبگان بدانند.

رییسی درباره حجاب و عفاف گفت: حجاب و عفاف قانون بوده و همه ادارات و سازمان ها و مردم باید به این قانون احترام بگذارند. وی تاکید کرد: برخورد سلیقه ای با حجاب و عفاف صحیح نیست و در صورت وجود بحثی در این باره باید در جایگاهش به این موضوع پرداخته شود.

رییسی با بیان اینکه مردم، اصل و محور کارها در دولت سیزدهم هستند ادامه داد: بر خلاف برخی کشورها و جریان ها که به مردم نگاه تشریفاتی دارند و از آن به عنوان ابزاری برای دستیابی به اهداف سیاسی استفاده می کنند ولی رویکرد دولت سیزدهم برگرفته از نگاه امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب است.

رییسی درباره عملیات مرصاد نیز گفت: باید شجاعت دلیرمردان این سرزمین در عملیات مرصاد و خباثت منافقان همواره در اذهان بماند. وی تصریح کرد: ادارات، سازمان ها و جریان انقلاب باید مراقب نفوذ دشمن باشند و بدانند جریان نفاق با چهره ای پوشیده اهداف پلید خود را دنبال می کند.

رییسی تاکید کرد: انقلاب اسلامی به میزانی که ضربه از نفاق خورده از جبهه کفر، شرک و الحاد نخورده است بنابراین باید با هوشیاری مراقبت جریان نفاق و دست های پلید آنها بود.

وی تصریح کرد: طبق اسناد موجود امروز کشورهای مدعی حقوق انسان و بشر مهد قاتلان شدند و ناقضان حقوق بشر را در دل خود جای دادند که در این باره باید به انسان های آزاده جهان پاسخ بدهند.

407988

مطالب مرتبط