خط و نشان اژه ای برای بانک ها در حمایت از کشاورزها

رئیس قوه قضائیه با اشاره به فرآیند واردات کالا و ثبت سفارش کالا گفت: برخی کالاها ۳ تا ۶ ماه بر روی کشتی‌ها معطل می‌شوند که موجب متروکه و فاسد شدن کالاها می‌شود.
تصویر خط و نشان اژه ای برای بانک ها در حمایت از کشاورزها

به گزارش سایت خبری پرسون، غلامحسین محسنی اژه ای بعد از ظهر امروز در جمع فعالان اقتصادی استان بوشهر اظهار داشت: دشمنان در شرایط کنونی برای اعمال فشار اقتصادی بر ملت ایران تلاش می‌کنند و دولت باید با رونق اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار در برابر دشمنان ایستادگی کند.

وی خطاب به مدیران بانک‌ها افزود: هیچ بانکی حق ندارد نسبت به اخذ سود بر خلاف بخشنامه بانک‌مرکزی عمل کند تا فشار مضاعف بر مردم وارد نشود.

رئیس دستگاه قضا در ارتباط با فرآیند واردات کالا و ثبت سفارش کالا نیز گفت: بعضی کالاها که برای واردات آن، ارز هزینه شده، پس از ورود به کشور، ۳ تا ۶ ماه در کشتی می‌مانند که قطعا هزینه‌های زیادی بر کشور وارد می‌شود و علاوه بر آن، کالاها فاسد و متروکه می‌شوند.

محسنی اژه ای خاطر نشان کرد: امروز از کانتینرهای منطقه ویژه اقتصادی و از انبارهای بندر و گمرک و اموال تملیکی بازدید کردم و برای تعیین تکلیف کانتینرهایی که چندین‌سال معطل هستند اقدامات قاطع و قانونی انجام شد.

وی یادآور شد: برخی کانتینرها بلاصاحب و محموله برخی کانتینرها نیز کم و زیاد شده بودند و این‌به هیچ وجه قابل قبول نیست.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: بانک‌ها باید در ارائه تسهیلات، فرایند را کوتاه کنند تا مردم معطل نشوند و همه موظفیم رضایت خاطر مردم را فراهم کنیم.

بر اساس این گزارش، رئیس قوه قضائیه با همراهی رئیس کل گمرک کشور و رئیس اموال تملیکی کشور و مدیران استان بوشهر از انبارهای گمرک و منطقه ویژه اقتصادی بوشهر بازدید کردند.

407983

مطالب مرتبط