«مرد خاکستری2» ساخته می‌شود

نتفلیکس بعد از موفقیت گسترده فیلم «مرد خاکستری» به کارگردانی برادران روسو، قصد دارد ادامه آن را نیز بسازد.

تصویر «مرد خاکستری2» ساخته می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از variety، چند روز پس از اینکه فیلم هیجان‌انگیز «مرد خاکستری» با بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری با بازی رایان رینولدز و کریس اوانز دو ستاره مطرح هالیوود در سرویس استریم نتفلیکس قرار گرفت، این شرکت اعلام کرد که قصد دارد ادامه این فیلم را بسازد و در حال حاضر به این تصمیم خود جامه عمل پوشانده است.

رایان گاسلینگ بازیگر و جو و آنتونی روسو کارگردانان فیلم قرار است برای قسمت دوم بازگردند. استفن مک‌فلی، یکی از نویسندگان «مرد خاکستری» که فیلمنامه‌های «انتقام‌جویان: پایان بازی» و «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» را نیز در کارنامه‌اش دارد، نگارش فیلمنامه را برعهده دارد.

جو و آنتونی روسو در بیانیه‌ای گفتند: واکنش تماشاگران به «مرد خاکستری» خارق‌العاده بود. ما قدردان شور و شوقی که طرفداران در سراسر جهان برای این فیلم داشته‌اند، هستیم. از اینکه نتفلیکس می‌خواهد فیلمنامه دومی به همراه رایان بسازیم بسیار هیجان‌زده‌ایم و مشتاقیم به‌زودی در موردش صحبت کنیم.

جدیدترین فیلم اسکورسیزی در مراسم اسکار امسال نمایش داده نمی‌شود

اصل داستان با اقتباس از رمان پرفروش مارک گرینی در سال ۲۰۰۹ شکل می‌گیرد و داستان آن درباره یک دوئل مرگبار بین یک آدمکش به نام «جندری» با بازی گاسلینگ و «لوید هانسن» با بازی اوانز که در سازمان سیا همکار جندری بوده و او را در سطح جهانی تعقیب می‌کند، است. بازیگران فیلم از جمله کریس ایوانز، آنا دی آرماس، جسیکا هنویک و رجه ژان پیج بسیار مورد تحسین قرار گرفتند، البته این فیلم نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد.

ABGO، کمپانی برادران روسو تهیه‌کننده این فیلم بود. آنتونی و جو روسو، کارگردان‌های «انتقام‌جویان: پایان بازی»، قبلاً در «Extraction» در سال ۲۰۲۰ با بازی کریس همسورث با نتفلیکس همکاری کرده بود. دنباله آن فیلم نیز قرار است در سال ۲۰۲۳ در نتفلیکس منتشر شود.

اسکات استابر، مدیر فیلم جهانی نتفلیکس، گفت: برادران روسو با «مرد خاکستری» صحنه‌ای را به نمایش گذاشتند که تماشاگران در سراسر جهان آن را دوست دارند. ما از ادامه همکاری با آنها و تیم آنها در AGBO برای ساختن جهان «مرد خاکستری» هیجان‌زده هستیم.

407908