برجام کلاهی بر سر مدعیان کارشناس بود

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به مرصاد به عنوان وعده‌گاه خداوند، گفت: حضور آمریکایی‌ها در منطقه جز خسارت دستاوردی نداشته است.
تصویر برجام کلاهی بر سر مدعیان کارشناس بود

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار علی فدوی در مراسم گرامیداشت سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد که صبح چهارشنبه با حضور جمعی از مسئولان لشکری، نظامی و دولتی، خانواده معظم شهدا، پیشکسوتان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و اقشار مختلف مردم در محل یادمان شهدای عملیات مرصاد برگزار شد، اظهار کرد: در شب قبل از امضای برجام شناور آمریکایی باوجود اینکه سیستم‌های ردیابی آنها بدون ایراد بود به جای رفتن به جزیره عربی به جزیره فارسی آمد.

وی افزود: استکبار جهانی با خباثت تمام به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی پس از امضای برجام بود که روز گذشته نیز کنگره آمریکا بر خباثت و شیطنت در منطقه در زمان امضای برجام تاکید کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: شناور ایرانی در فاصله هشت متری که تنها سلاح آنها کلاشینکف بود توانست کشتی آمریکایی را زمین گیر کند.

سردار فدوی ادامه داد: این اقدام نیروهای ما در حالی بود که یک ساعت قبل از آن رئیس جمهور آمریکا در عظمت نیروهایش سخن می‌گفت، اما با نصرت و وعده الهی نیروهایش در خلیج فارس به تسلیم ما در آمدند.

وی با تاکید بر اینکه نباید فریب احمق‌های دنیا طلب را بخوریم، تصریح کرد: در برجام یک عده که ادعای کارشناس بودن داشتند کلاه سرشان رفت.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، افزود: برخی‌ها گفتند که می‌خواهیم بر اساس نظام سرمایه‌داری مشکل اقتصادی کشور را حل کنیم، اما این افراد اعتقادی به وعده‌های خدا نداشتند.

سردار فدوی با بیان اینکه دولت سیزدهم معتقد به عمل بر طبق روال دین و دستورات اسلام است، بیان کرد: اگر در کارهای غیر سخت همانند جنگ سخت عمل می‌کردیم و مصمم به عمل طبق دستورات الهی می‌بودیم، امروز کشور ما در قله اقتصادی دنیا قرار داشت.

وی افزود: به برکت انقلاب، امامان، شهدا و نیز چهره‌های شاخص انقلاب اسلامی که قوت بزرگی برای اقتدار نظام جمهوری اسلامی است و نیز با عمل به دستورات الهی مشکلات امروز جامعه حل می‌شود.

سردار فدوی با اشاره به پایبندی نسل‌های مختلف انقلاب اسلامی به نظام، تاکید کرد: انتقال ارزش‌های و مفاهیم از نسل‌های اول انقلاب به نسل‌های بعدی در عالی وجه ممکن انجام شده است.

وی افزود: نسل امروز همانند نسلی که شروع نهضت اسلام در سال ۱۳۴۲، روزهای اول انقلاب، شور و حال سال ۱۳۵۷ و سپس جنگ تحمیلی را دیده بودند، پای کار این انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی آمده است.

سردار فدوی به ایثارگری‌ها و فداکاری‌های رزمندگان و شهدای مدافع حرم پرداخت و ادامه داد: نسل امروز در هزاران کیلومتر دورتر از خانه پای دفاع انقلاب و ارزش‌های اسلام آمدند و با احمق‌هایی که به اسم دین می‌جنگیدند مبارزه و جان خود را فدا کردند.

وی خاطرنشان کرد: وجود رزمندگان و شهدای مدافع حرم نشان از انتقال ارزش‌های اوایل انقلاب به نحو احسن است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمنان گمان می‌کنند با انجام اقداماتی در فضای مجازی علیه نظام جمهوری اسلامی می‌توانند بر ذهن نسل کنونی تأثیر بگذارند تا مانند جوانان نسل اول انقلاب از دین و کشور دفاع نکنند، اما نسل کنونی با آفرینش تجلی در خان طومار و منطقه زینبیه شهر دمشق خط باطلانی بر دسیسه‌های دشمنان کشیدند.

به گفته وی، از سال ۶۶ تا کنون شیاطین آمریکایی و انگلیسی اقدامات فراوانی علیه انقلاب اسلامی انجام داده‌اند، اما هر بار در برابر رزمندگان اسلام زانو زدند.

سردار فدوی با اشاره به تحمیل هشت سال جنگ ناجوانمردانه در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی بر مردم ایران، گفت: دفاع مقدس فراز و نشیب‌های فراوانی داشت و دنیای استکبار امیدوار بود این جنگ نه قالب و نه مغلوب داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: طی چهار سال اول جنگ همه چیز مطلوب دشمن بود و برای ادامه آن زمینه سازی می‌کردند، اما بعد از عملیات مطلع الفجر ۸ دنیای اسکتبار به خودش لرزید که تحلیل آنها درست نباشد و عراق قالب جنگ نشود.

سردار فدوی با تاکید بر اینکه عراق به عنوان یک هویت مفهوم و معنی نداشت، تصریح کرد: عراق نوک پیکان اقدام و جنگی بود که ۸۷ کشور بعد از جنگ اذعان داشتند که آنها هم در این جنگ حاضر بودند.

وی ادامه داد: دشمن حتی بعد از پذیرش قطعنامه پایان جنگ هشت ساله نتوانست دست از خباثت‌های خود بردارد و منافقین را جلو انداخت.

سردار فدوی تاکید کرد: در عملیات آخر فقط منافقین نبودند که در جبهه جنگ حضور داشتند، بلکه همه کسانی که جنگ را به انقلاب و ملت ما تحمیل کردند و در طلب پیروزی بودند نیز حضور داشتند.

وی با بیان اینکه مرصاد ضربه بزرگی به منافقین وارد کرد، افزود: اگر عملیات مرصاد اتفاق نمی‌افتاد خباثت‌های دشمنان بعد از جنگ تحمیلی ادامه پیدا می‌کرد.

سردار فدوی گفت: در حالی که دشمن با خباثت قصد تهاجم به مرزهای ایران نزدیک می‌شد که همه دنیا به دنبال تصویب قطعنامه و اتمام جنگ بودند، اما رزمندگان اسلام با کوله باری از تجربه جنگ هشت ساله آنچنان طومار دشمنان را در هم پیچیدند که حتی امروز جرأت و فکر تهاجم به ایران را نیز نمی‌کنند.

وی تاکید کرد: تنگه مرصاد وعده گاه خداوند برای به خاک مالیدن پوزه دشمنان بود.

وی اضافه کرد: هم اکنون نیز منافقین در بسیاری از خباثت‌ها از جمله مسئله حجاب در فضای مجازی نوک پیکان استکبار جهانی شده‌اند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه انقلاب اسلامی در این ۴۳ سال سر بلند و محکم ایستاده است، گفت: دشمن هم اکنون مجبور به بالا بردن توان خود است تا علیه آن اقدام نکنیم و این همان مرحله سوم قدرت است.

وی با بیان اینکه قدرت بازدارندگی و دفاع مراحل اول و دوم قدرت محسوب می‌شوند، خاطرنشان کرد: کشورهای کمی به مرحله سوم قدرت دست پیدا کرده‌اند که به اعتراف دشمنان، ایران از جمله این کشورها است.

سردار فدوی به اعترافات دشمنان به قدرت ایران در جهان اشاره کرد و افزود: به گفته استکبار جهانی که همه ما خواستیم در سوریه نظام فعلی وجود نداشته باشد اما نتوانستیم چون ایران نخواست.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان می‌دانند هیچگاه در جنگ سخت پیروز نمی‌شوند، گفت: اکنون در وسط جنگی قرار داریم که همه مردم باید هوشیار باشند تا فریب نخورند.

وی بیان کرد: در جنگ سخت به تکالیفمان عمل کردیم که تقدیم ۲۰۰ هزار شهید اثبات همین امر است، اما در جنگ نرم و از جمله مسائل اقتصادی به خوبی به تکالیفمان عمل نکردیم که نیازمند تلاش بیشتر است.

407863