ایران عضو باشگاه هسته ای خواهد شد و هیچ کس جلوی آن را نخواهد گرفت

نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در مقاله ای با اشاره به اینکه ایران قادر است خود را به یک کشور هسته ای تبدیل کند، نوشت: زمان برای انجام هر گونه اقدامی برای جلوگیری از دستیابی ایران به بمب هسته ای دیر شده است.
تصویر ایران عضو باشگاه هسته ای خواهد شد و هیچ کس جلوی آن را نخواهد گرفت

به گزارش سایت خبری پرسون، شفقنا به نقل از «عربی۲۱» نوشت: ایهود بارک در مقاله ای که به تازگی در مجله تایم آمریکا منتشر کرده، افزود: تلاشها برای جلوگیری از رسیدن ایران به یک قدرت هسته ای به پایین ترین حد خود رسیده و به سمت شکست پیش می رود.

وی مدعی شد: تلاش های آمریکا برای امضای توافق سال ۲۰۱۵ میلادی به منظور به تاخیر انداختن برنامه هسته ای ایران به اندازه کافی پیش نرفت در حالی که خروج از این توافق در سال ۲۰۱۸ میلادی، به ایران اجازه داده به سمت هسته ای شدن خیر بردارد و اکنون اورانیوم غنی شده کافی برای تولید بمب هسته ای و فناوری تبدیل آن به سلاح را دارد.

باراک در ادامه آورده است: ایرانی که هفده ماه تا هسته ای شدن فاصله داشت، امروز آنها فقط هفده روز تا هسته ای شدن فاصله دارند و زمان رویارو شدن با واقعیت فرا رسیده است.

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی در ادامه مطالب خود مدعی شده است: «ایران اکنون در حال غنی سازی اورانیوم است و از یک کشور تحت نظارت روسیه یه کشوری تبدیل شده است که برای مسکو پهپاد تامین می کند. توافقی جدید در شرایط فعلی برای آمریکایی ها، پرهیز از رخدادها و گزینه های دشوار و برای ایرانی ها قرار نگرفتن در معرض تحریم های جدید است».

نخست وزیر اسبق اسرائیل افزوده است: ایران این تابستان به یک کشور هسته ای تبدیل خواهد شد و به هجده تا ۲۴ ماه برای تقویت مهارتهای خود در پردازش اورانیوم و بارگذاری آن در کلاهک های موشکی نیاز خواهد داشت.

وی در ادامه آورده است: «احتمالا ایران برای اجتناب از تحریم های سخت، ماندن در معاهده منع گسترش سلاح های هسته ای را انتخاب کند اما این موضوع چیزی را تغییر نخواهد داد و پس از بیست سال تلاش، ایران از نقطه بی بازگشت عبور خواهد کرد و عضو باشگاه هسته ای خواهد شد».

407851