مرگ ۶ تن در تصادف پراید و تریلی در اصفهان

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از مرگ شش تن در تصادف میان سواری پراید و تریلی در جاده اصفهان نائین خبر داد.
تصویر مرگ ۶ تن در تصادف پراید و تریلی در اصفهان

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی ولیپور درباره جزئیات این حادثه و خسارات جانی ناشی از آن اظهارکرد: حوالی ساعت ۱۸ امروز یک مورد حادثه تصادف پراید با تریلی و نیوجرسی در جاده اصفهان-نائین محدوده ملا احمد ثانی به سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: در پی دریافت گزارش این حادثه بلافاصله دو تیم امداد و نجات از نزدیکترین پایگاه امداد و نجات جاده‌ای استان اصفهان به محل حادثه واقع در جاده اصفهان-نائین اعزام شده و مشاهده کردند که یک دستگاه خودروی پراید که ددر حال حرکت در مسیر بوده ناگهان از مسیر اصلی خود خارج شده و پس از برخورد با نیوجرسی میانه راه وارد لاین مخالف شده و با یک دستگاه تریلی برخورد کرده است.

ولیپور با بیان اینکه سواری پراید کاملا به زیر تریلی رفته بود، اظهارکرد: عوامل امداد و نجات جاده ای استان اصفهان با استفاده از تجهیزات مخصوص نسبت به رهاسازی حادثه دیدگان از زیر کابین اقدام کردند که با خروج آنان متاسفانه مشخص شد که شش نفر به دلیل شدت جراحات وارد جان خود را از دست داده‌اند.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره علت وقوع این حادثه اظهارکرد: علت این حادثه از سوی کارشناسان تصادفات پلیس راه بررسی و اعلام خواهد شد.

407682