آغاز ترافیک عصرگاهی در معابر تهران

کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از شروع ترافیک عصرگاهی پرحجم در برخی از محورهای شهر تهران خبر داد.
تصویر آغاز ترافیک عصرگاهی در معابر تهران

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ مجید رنجبر در گفت و گویی درباره، وضعیت ترافیک عصرگاهی در معابر تهران اظهارکرد: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی محورهای تهران، در حال حاضر در بزرگراه شهید مدرس در مسیر جنوب به شمال از محدوده پل صدر شاهد شروع ترافیک پرحجم هستیم و این وضعیت تا محدوده پل پارک وی ادامه‌ دارد.

وی ادامه داد:‌ در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید صدر، در محدوده دو راهی شهید صدر و شهید مدرس نیز شاهد شروع ترافیک پرحجم هستیم که این وضعیت تا محدوده کامرانیه به سمت شرق ادامه دارد.

کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در بخش شمالی بزرگراه چمران وضعیت ترافیکی روان و به نسبت مناسب است. در بخش غربی‌تر در مسیر شمال به جنوب بزرگراه یادگار امام (ره) از محدوده مرزداران تا ابتدای پل ستارخان و بزرگراه شیخ فضل الله نوری به سمت جنوب از محدوده مرزداران تا بعد از پل یادگار امام شاهد تراکم ترافیک هستیم که پیش‌بینی می‌شود طی یکی دو ساعت آینده بر حجم آن افزوده شود.

رنجبر اظهار کرد: در در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید همت از محدوده پل های فجر تا ابتدای پل شیخ فضل الله نوری به سمت غرب و بزرگراه شهید حکیم به سمت غرب از محدوده روی پل مدرس تا محدوده پارک پردیسان نیز شاهد تراکم ترافیک هستیم.

وی با بیان اینکه در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید نواب صفوی از خروجی تونل تا ابتدای چراغی نیز شاهد ترافیک پرحجم هستیم، گفت: در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی (ع) ‌ از پل مدنی شاهد شروع ترافیک هستیم که تا محدوده خاوران ادامه دارد. همچنین در مسیر شرق به غرب بزرگراه جلال آل احمد از ابتدای گمنام تا چمران نیز با حجم تردد بالای خودروها و ترافیک نیمه سنگین مواجهیم.

رنجبر افزود: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی به منظور مدیریت و روانسازی ترافیک عصرگاهی در معابر تهران از آمادگی کامل برخوردارند و لازم است که شهروندان و به خصوص رانندگان نیز همکاری لازم را با آنان داشته و به فرمان پلیس توجه کنند.

407668