زورگیری مأمور قلابی‌ها از اتباع خارجی

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سه زورگیر مامورنما خبر داد.
تصویر زورگیری مأمور قلابی‌ها از اتباع خارجی

به گزارش سایت خبری پرسون، فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری 3 زورگیر مامورنما که خود را مامور های امنیتی و انتظامی به اتباع سایر کشورها معرفی می کردند، خبر داد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح جزییات این خبر بیان داشت: در پی وقوع یک فقره زورگیری در محدوده خاور شهر، تحت عنوان ماموران امنیتی و انتظامی با یک دستگاه خودرو و زورگیری تلفن همراه ، وجه نقد ، موتورسیکلت از یکی از اتباع کشور همسایه با توجه به حساسیت موضوع بررسی پرونده را تیم عملیات کلانتری خاورشهر بر عهده گرفت.

وی افزود : با انجام تحقیقات میدانی و استفاده از تجهیزات پلیسی نوین مشخص شد سارقان 3نفر و با یک دستگاه پژو 405نقره ای زورگیری را مرتکب شده اند که در ادامه هویت و مخفیگاه آنها شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در محل حاضر شدند.

سرهنگ جلیلیان با بیان اینکه در این عملیات ضربتی هر 3 سارق دستگیر شدند گفت: در بازدید از مخفیگاه آنان یک عدد دستبند و موتور سیکلت مسروقه و یک گوشی تلفن همراه هوشمند مسروقه کشف شد که اموال کشف شده توقیف و به همراه متهمان به کلانتری انتقال یافت.

سرهنگ جلیلیان اظهار داشت: در تحقیقات و پی جویی های انتظامی سارقان به بزه ارتکابی معترف و مالکان اموال کشف شده شناسایی و به کلانتری دعوت شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری از شهروندان خواست: از اعتماد به افرادی که صرف معرفی خود به عنوان مامور به آنان مراجعه می کنند خودداری کرده و ضمن رویت کارت شناسایی آنان در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در رفتار و یا مورد مشکوک مراتب را از طریق تلفن 110 سریعاً به پلیس اطلاع دهند.

407664