خبر خوش سخنگوی صنعت برق برای کم مصرف ها

سخنگوی صنعت برق گفت: امسال ۴۰ درصد از مشترکان خانگی مشمول پاداش مدیریت مصرف شدند.

تصویر خبر خوش سخنگوی صنعت برق برای کم مصرف ها

به گزارش سایت خبری پرسون، .مصطفی رجبی مشهدی اظهار داشت: از ۲۸ میلیون قبض صادره در بخش خانگی بیش از ۱۱ میلیون و ۱۱۰ هزار مشترک مشمول پاداش صرفه‌جویی یا پاداش مدیریت مصرف شدند که این عدد در قسمت چپ قبض دریافتی آنان با عنوان‌های «تخفیف مدیریت مصرف، پاداش صرفه‌جویی و یا پاداش مدیریت مصرف» درج شده است.

وی با بیان اینکه امسال ۴۰ درصد از مشترکان خانگی مشمول پاداش مدیریت مصرف شدند، ادامه داد: همکاری خوب مردم در ماه‌های تیر و مرداد در بخش خانگی به‌خصوص در ساعت اوج مصرف، به پایداری شبکه کمک شد و از طرف دیگر این همکاری سبب شد مشترکان مشمول پاداش مدیریت مصرف شوند.

سخنگوی صنعت برق درباره چگونگی نحوه برخورد با مشترکان پرمصرف خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۴ درصد از مشترکان پرمصرف هستند که مصرف برق آنان بیش از ۲ برابر است که به میزان ۱۴ تا ۲۰ درصد از یک مشترک متعارف در یک منطقه مصرف دارند.

رجبی مشهدی گفت: در صورت شناسایی این مشترکان پرمصرف در نوبت اول با پیامک اطلاع‌رسانی می‌شوند و در صورت ادامه روند پرمصرفی، محدودیت‌هایی برای آنان در نظر گرفته خواهد شد.

وی ادامه داد: علاوه بر آن مجبور به پرداخت قبض‌های بسیار سنگین می‌شوند که با کاهش میزان مصرف هم به پایداری شبکه کمک خواهند کرد و هم از ارسال قبض‌های سنگین برای آنان جلوگیری به عمل خواهد آمد.

407641