فرصت مجدد برای ثبت‌نام در فراخوان جذب هیئت علمی دانشگاه‌ها

مهلت ثبت نام در فراخوان جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها تمدید شد.

تصویر فرصت مجدد برای ثبت‌نام در فراخوان جذب هیئت علمی دانشگاه‌ها

به گزارش سایت خبری پرسون، ثبت‌نام متقاضیان جذب هیأت علمی دانشگاه‌های کشور از روز بیستم تیر ماه از طریق سامانه جذب اعضای هیأت علمی آغاز شده و قرار بود تا روز دوم مرداد ماه ادامه داشته باشد، اما به مدت دو روز دیگر یعنی تا آخر وقت امروز سه‌شنبه چهارم این ماه تمدید شد.

مسئولان مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم اعلام کردند؛ به دلیل بروز برخی اختلالات در فرایند ثبت نام متقاضیان در فراخوان فوق و نگرانی های ایجاد شده در بین این متقاضیان، مهلت ثبت نام تا روز پنج شنبه ششم مرداد ماه جاری تمدید شده است.

بر اساس مصوبه جدید هیات عالی جذب شورای انقلاب فرهنگی، سن جذب عضویت هیأت علمی تا ۴۵ سال افزایش یافت و برای افرادی که با سن ۳۰ تا ۳۵ سال با مدرک دکتری متقاضی عضویت هیأت علمی هستند ۷ امتیاز علمی و برای افرادی که با سن ۳۵ تا ۴۰ سال با مدرک دکتری متقاضی عضویت هیأت علمی هستند ۳ امتیاز علمی در نظر گرفته خواهد شد.

هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین اعلام کرده است که در بررسی صلاحیت عمومی متقاضیان عضویت هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی به ازای تأهل ۵ امتیاز و در صورت داشتن هر فرزند ۳ امتیاز به امتیازات صلاحیت عمومی افزوده می‌شود و در صورت تساوی امتیازات طبق فرم بررسی صلاحیت عمومی، اولویت با فرد متأهل است.

منبع: ایسنا

407639