پایان گروگان‌گیری در جنگل لویزان با آزادی مرد ربوده شده

گروگان با طنابی به درخت در جنگل‌های لویزان بسته شده بود و گروگانگیران قصد اخاذی از او را داشتند اما گشت پلیس از راه رسید و گروگان را نجات داد.
تصویر پایان گروگان‌گیری در جنگل لویزان با آزادی مرد ربوده شده

به گزارش سایت خبری پرسون، ‌چند روز قبل خودروی گشت پلیس در حال گشت‌زنی در جنگل‌های لویزان بود که ماموران صدای فریاد‌های مردی را شنیدند. او درخواست کمک می‌کرد و مأموران به‌دنبال صدا رفتند و چشمشان به مردی افتاد که با طناب به درختی بسته شده بود. آنها طناب را باز کردند و متوجه شدند مرد جوان به‌شدت زخمی شده است که برای درمان به بیمارستان انتقال یافت.

او پس از بهبودی به ماموران گفت: روز حادثه، 5پسر جوان در خیابان به سمتم آمدند. پسرنوجوانی همراهشان بود که با اشاره به او گفتند که وی چند روز قبل یک گوشی سرقتی به من تحویل داده است. آنها می‌گفتند که پسربچه گوشی موبایل دوست آنها را دزدیده و به من فروخته است. هرچه به آنها می‌گفتم من سارق نیستم اما باور نمی‌کردند. آنها مرا به زور به جنگل‌های لویزان بردند و با طناب به درختی بستند. سپس شروع کردند به کتک زدن من. هرچه می‌گفتم گوشی رفیق آنها پیش من نیست باور نمی‌کردند تا اینکه راضی شدم هرچه پول می‌خواهند به آنها بدهم تا رهایم کنند و به کتک‌زدنم پایان بدهند.

وی گفت: گروگانگیران خشن خواستند در ازای گوشی 20میلیون تومان پول به آنها بدهم که قبول کردم. اما همان لحظه گروگانگیران صدای آژیر گشت پلیس را شنیدند و از ترس دستگیری مرا در آن وضعیت رها کرده و متواری شدند. وی ادامه داد: پس از پرس و جو در محله‌مان متوجه شدم اعضای باند گروگانگیر با این شگرد، ‌افراد زیادی را ربوده و پس از ضرب و شتم طعمه‌هایشان، ‌از آنها اخاذی کرده‌اند.

حتی شنیدم که گروگان‌هایشان را با دست و پای بسته به درخت یک شبانه‌روز در جنگل رها می‌کنند تا به هدفشان که پول است برسند. آنها پس از این ماجرا پیامکی با شماره ناشناس برای من ارسال و تهدیدم کردند که اگر شکایتی علیه‌شان مطرح کنم جان من و اعضای خانواده‌ام را می‌گیرند.

با اعلام این شکایت، قاضی محمد امین تقویان بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران دستور بازداشت اعضای باند گروگانگیران و شناسایی شاکیان احتمالی دیگر را صادر کرد.

407440