انفجار یک خانه ویلایی در یلوار کوشش مشهد

سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهر مشهد از انفجار یک منزل مسکونی ویلایی در بلوار کوشش مشهد خبر داد و افزود: به دلیل شدت این حادثه به چندین منزل مسکونی دیگر نیز خساراتی وارد آمد.
تصویر انفجار یک خانه ویلایی در یلوار کوشش مشهد

به گزارش سایت خبری پرسون، مجید فرهادی افزود: بامداد امروز دوشنبه، سوم مرداد ماه، در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر انفجار توام با آوار و گرفتار شدن افراد در این محل، ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله گروه‌های نجات و پشتیبانی ایستگاه‌های ۱۱، ۹ و ۵۲ را به محل حادثه در خیابان شهید خبیری اعزام کرد.

وی ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان و نجاتگران در محل مشخص شد حجم انفجار توام با آوار به حدی بوده که یک ساختمان مسکونی ویلایی که خالی از سکنه بود، به صورت کامل تخریب و به ۲ واحد مسکونی مجاور نیز خساراتی وارد آمد و چند نفر از همسایگان در زیر آوار گرفتار شده که نجاتگران آتش‌نشانی ضمن رعایت نکات ایمنی و تثبیت اطراف محل حادثه اقدام به عملیات برای نجات این افراد کردند. خوشبختانه پس از دقایقی آتش‌نشانان موفق شدند چهار نفر شامل ۲ خانم و ۲ آقا را نجات داده و این افراد را برای سیر مراحل درمانی و انتقال به بیمارستان تحویل تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل دادند.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد فرهادی خاطرنشان کرد: در این حادثه به تعدادی واحد مسکونی دیگر خساراتی وارد آمد. علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در آتش‌نشانی مشهد در دست بررسی است.

407426