یک ویژگی جدید برای واتس‌اپ/ امکان ذخیره پیام ها قبل از حذف

واتس‌اپ ممکن است به کاربران خود اجازه دهد پیش از حذف دائمی پیام ها، آنها را ذخیره کند.
تصویر یک ویژگی جدید برای واتس‌اپ/ امکان ذخیره پیام ها قبل از حذف

به گزارش سایت خبری پرسون، به‌روزرسانی‌های اخیر واتس‌اپ در ماه مه سال جاری تأیید کرد که آنها در حال کار بر روی عملکردی برای نگهداری پیام‌ها مانند بسیاری از برنامه‌های پیام‌رسان دیگر هستند.

اکنون، این پروژه به‌طور رسمی در این شرکت در حال توسعه بوده و قرار است ویژگی «پیام حفظ شده» خود را در یک به‌روزرسانی نرم‌افزار جدید به کاربران ارائه دهد.

این منبع توضیح می‌دهد: «این [پیام حفظ شده] یک پیام ناپدید شده است که به‌طور موقت به یک پیام استاندارد واتس‌اپ تبدیل شده است، بنابراین می‌توان آن را حتی پس از انقضای در چت نگه داشت.»

کاربران باید بتوانند پیام‌ها را از طریق یک بخش خاص نیز مشاهده و نگهداری کنند.

WABetaInfo می‌گوید: «پیام‌های حفظ ‌شده را می‌توان در اطلاعات چت در بخش جدیدی به نام "پیام‌های حفظ ‌شده" مشاهده کرد و همه افراد حاضر در مکالمه می‌توانند این بخش را باز کنند.»

با این حال، هنگامی که یک عملکرد متفاوت به نام «پیام‌های نابود شونده» در یک چت روشن باشد، آن پیام‌ها را فقط می‌توان نگه داشت نه مانند سایر چت‌ها ستاره‌دار کرد.

این هشدار نشان می‌دهد که تغییرات در مورد چیست: امکان حفظ یک پیام نابود شونده برای جلوگیری از حذف خودکار آن برای همه افراد حاضر در مکالمه (گروه) وجود خواهد داشت، اما همه می‌توانند بعدا پیام را برای سایر افراد غیرقابل حفظ کنند.

هنگامی که این ویژگی منتشر شود، مدیران گروه همچنان قدرت نهایی را بر روی این ویژگی خواهند داشت.

منبع: همشهری آنلاین

407276