کسب تندیس زرین مشتری مداری در اجلاس مدیریت توسعه کسب‌وکار بیمه تجارت‌نو

شرکت بیمه تجارت‌نو تندیس زرین مشتری مداری و لوح تقدیر اجلاس جامع مدیریت برتر توسعه کسب و کار را دریافت کرد.
تصویر کسب تندیس زرین مشتری مداری در اجلاس مدیریت توسعه کسب‌وکار بیمه تجارت‌نو

به گزارش سایت خبری پرسون، در اجلاس جامع مدیریت برتر توسعه کسب و کار که تابستان امسال در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، دکتر نوراللهی مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به دلیل رعایت اصول و محورهای مشتری مداری و ارتقای شاخص های توسعه کسب و کار در صنعت بیمه، موفق به دریافت تندیس زرین مشتری مداری شد.

گفتنی است: بیمه تجارت نو در رویکرد جدید خود همواره می‌کوشد با ارائه خدمات مطلوب بیمه‌ای به مشتریان، علاوه بر افزایش ضریب نفود بیمه در جامعه، با رعایت اصول و مبانی مشتری مداری، نقش مهمی در رضایت و تکریم ارباب رجوع ایفا کند.

407070

مطالب مرتبط

سازمان آگهی های پرسون