مهاجم خارجی سرخ‌پوشان چه کسی خواهد بود؟

باشگاه پرسپولیس از رونمایی مهاجم خارجی خود در هفته آینده خبر داد.

تصویر مهاجم خارجی سرخ‌پوشان چه کسی خواهد بود؟

به گزارش سایت خبری پرسون، خبرها حاکی از آن است که مدیران باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را با گزینه‌های خارجی مدنظر یحیی گل‌محمدی در پست مهاجم آغاز کرده‌اند و قرار است اواسط هفته آینده از بازیکن خارجی سرخ‌پوشان پایتخت رونمایی شود.

درحالی‌که توافقات کلی بین این باشگاه و کاسیانو هم انجام شده بود، مهاجم برزیلی تیم ویزلا پرتغال به دلیل برخی ابهامات به ایران نیامد. کاسیانو که با ویزلا قرارداد دارد، طی هفته‌های اخیر در تمرینات تیمش شرکت کرده بود ولی ظاهرا در چند روز اخیر به دلیل آسیب دیدگی کشاله ران خبری از او در تمرینات ویزلا نبود و باشگاه پرتغالی هیچ عکسی از کاسیانو منتشر نمی کرد.

با این حال یحیی گل محمدی همچنان اصرار به خرید این بازیکن دارد و می خواهد هرطور شده کاسیانو را به پرسپولیس بیاورد.

از همین رو مدیران پرسپولیس با ارسال نامه ای خواستار توضیح کامل باشگاه ویزلا در خصوص مصدومیت کاسیانو و ارائه مدارک پزشکی به باشگاه پرسپولیس شدند. اتفاقی که هنوز رخ نداده و هیچ مدرکی تا این لحظه به باشگاه پرسپولیس نرسیده است.

آنطور که شنیدیم ، در صورت ارسال مدارک پزشکی کاسیانو ، تیم پزشکی پرسپولیس باید نظر نهایی را در خصوص جذب این بازیکن اعلام کند و درصورت تایید آن ها باشگاه کاسیانو را جذب می کند. همچنین قرار است این مهاجم برزیلی در صورت آمدن به ایران تست پزشکی دهد و بعد از آن با پرسپولیس قرارداد امضا کند.

406907