کشف ۱۸ کیلوگرم مواد مخدر در سرابله

دادستان عمومی و انقلاب سرابله از کشف ۱۸ کیلوگرم مواد مخدر دراین شهرستان خبر داد.

تصویر کشف ۱۸ کیلوگرم مواد مخدر در سرابله

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد سهراب زاده در گفتگویی اظهار کرد: با هوشیاری و رصد اطلاعاتی سرباز گمنام امام زمان (عج) استان یک محموله قاچاق مواد مخدر به میزان ۱۸ کیلوگرم کشف و ضبط شده است.

وی ادامه داد: در این راستا یک نفر بازداشت شده و پرونده برای سیر مراحل تکمیلی در جریان است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سرابله ضمن هشدار به سوداگران و قاچاقچیان مواد مخدر، گفت: با هماهنگی که بین نیروهای امنیتی و انتظامی در شهرستان وجود دارد عرصه برای جولان قاچاقچیان تنگ شده است.

سهراب زاده تصریح کرد: دستگاه قضائی شهرستان در راستای مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از قاچاق مواد مخدر در سرابله برنامه‌ها و تمهیدات قابل توجهی در نظر گرفته و برای برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سرابله با اشاره به نقش قاچاقچیان مواد مخدر در به منجلاب کشاندن جوانان این مرز و بوم نیز گفت: از خانواده‌ها انتظار داریم در راستای آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی و نیز کاهش آسیب‌های اجتماعی در داخل بنیان خانواده تمام تلاش خود را به‌کارگیرند.

سهراب زاده تقدیر از سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: این میزان مواد کشف شده در حین جابجایی از استان‌های همجوار به استان بود که با هوشیاری سربازان گمنام این محموله توقیف شده است.

406863