پشت پرده انتقال رونالدو به اتلتیکومادرید/ پای جورجینا در میان است

به ادعای نشریه اسپانیایی دیاریو اسپورت دلیل مطرح شدن نام اتلتیکومادرید نامزد رونالدو یعنی جورجینا است. او علاقه دارد به اسپانیا برگردد و شهر مادرید گزینه اول اوست.
تصویر پشت پرده انتقال رونالدو به اتلتیکومادرید/ پای جورجینا در میان است

به گزارش سایت خبری پرسون، کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره ۳۷ ساله منچستریونایتد در هفته‌های اخیر به دنبال جدایی از این تیم بوده و حتی به بهانه مشکلات خانوادگی حاضر به شرکت در تور پیش‌فصل شیاطین سرخ در تایلند و استرالیا نشده است.

پیرس مورگان، نویسنده مشهور نشریه سان که رابطه نزدیکی با رونالدو دارد مدعی شده او از نظر ذهنی کاملا از منچستریونایتد جدا شده و ممکن است مقصدی غافل‌گیرکننده برای خودش انتخاب کند.

مجری Talk TV با حضور در talkSPORT گفت:«من در هفته گذشته تماس‌های زیادی داشتم. فکر می‌کنم بعید است که کریستیانو رونالدو دوباره برای منچستریونایتد به میدان برود و به نظرم از نظر ذهنی او جدا شده است. نمی‌خواهم آنچه را که به یکدیگر گفته‌ایم اینجا بگویم اما همانطور که از ابتدا گفتم، فکر می‌کنم کریستیانو احساس می‌کند که منچستریونایتد جاه‌طلبی‌های او را ندارد. او احساس می‌کند که خریدهایی که انجام می‌دهند، تعهدی که در فصل گذشته نشان دادند و طوری که فصل را به پایان رساندند و از همه مهم‌تر عدم حضور در لیگ قهرمانان اروپا باعث ناامیدی ستاره پرتغالی شده است.

اگر شما جای او باشید، درحالی که به پایان دوران حرفه‌ای خود نزدیک می‌شوید و هنوز هم می‌خواهید جام‌های بزرگ را به دست آورید، باید با خودتان حساب کتاب کنید که اگر در یونایتد بمانم، به این هدف خواهم رسید؟ فکر می‌کنم او احساس می‌کند که ساختار باشگاه از بالا به پایین درست نیست. این ربطی به سرمربی جدید ندارد ، او برای تن‌هاخ احترام زیادی قائل است اما این فقط بازتابی دقیق از موقعیت فعلی یونایتد است. به او بستگی دارد که بگوید چه احساسی دارد، اما اگر از من می‌پرسید، فکر نمی‌کنم او در منچستریونایتد بماند. من فکر می کنم او می‌تواند مقصدی کاملاً غافل‌گیر کننده داشته باشد.»

در چند روز گذشته بحث حضور او در اتلتیکومادرید وجود داشته که با توجه به سابقه درخشان رونالدو در رئال مادرید حضورش در تیم رقیب کمی دور از انتظار به نظر می‌رسد. به ادعای نشریه اسپانیایی دیاریو اسپورت دلیل مطرح شدن نام اتلتیکومادرید نامزد رونالدو یعنی جورجینا است. او علاقه دارد به اسپانیا برگردد و شهر مادرید گزینه اول اوست.

رونالدو و جورجینا در سال ۲۰۱۶ ور در شهر مادرید برای اولین بار یکدیگر را ملاقات کردند و آن زمان ستاره پرتغالی برای رئال مادرید بازی می‌کرد. حالا او می تواند به شهر محبوبش بازگردد تا برای رقیب دیرینه رئال یعنی اتلتیکو بازی کند.

دیگو سیمئونه هم علاقه‌مند است ستاره پرتغالی را به لالیگا بازگرداند چرا اعتقاد دارد رونالدو می‌تواند تأثیری مشابه لوئیز سوارز داشته باشد که در اولین فصل حضورش در واندا متروپولیتانو، اتلتی را به قهرمانی رساند.

دستمزد سنگین رونالدو می تواند مانعی برای اتلتیکومادرید باشد و آن‌ها احتمالاً باید ۳۴ میلیون پوند از فروش بازیکنان خود جمع آوری کنند تا بتوانند او را به خدمت بگیرند.

منبع: خبرآنلاین

406670