تزریق ۳ دز واکسن برای استفاده از خدمات عمومی ضروری شد

مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۲ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۱ هزار و ۵۶۴ نفر رسید.
تصویر تزریق ۳ دز واکسن برای استفاده از خدمات عمومی ضروری شد

به گزارش سایت خبری پرسون، از دیروز تا امروز ۲۹ تیرماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷۰۹۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۹۰۷ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۹۶ هزار و ۶۳۵ نفر رسید. تا کنون ۷ میلیون ۷۰ هزار و ۳۷۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۶۸۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۲ میلیون و ۹۲۴ هزار و ۶۹۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۱۵ شهرستان در وضعیت قرمز، ۳۵ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۰۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۹۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

۳ دز واکسن شرط استفاده از خدمات عمومی

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، به تشریح جزئیات مصوبات و تصمیمات اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا در موج هفتم بیماری پرداخت.

محسن فرهادی، گفت: همیشه تاکید کرده ایم برای کنترل و مهار بیماری کرونا، دو برنامه مشخص و واضح وجود دارد که شامل پوشش واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

406662