راه اندازی مرکز تخصصی پاسخگویی و ارتباط با مشتریان (CRM) هوده کارت

با دستور فرشید مولاپور مدیرعامل شرکت هوده، مرکز تخصصی ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت هوده با هدف ایجاد رضایتمندی بیشتر، تسریع و تسهیل در امور مربوط به پشتیبانی کارت اعم از امور مالی، فعال/غیرفعالی کارت‌های اعتباری، میزان اعتبار، سوالات مربوط به پذیرندگان و فروشگاه‌های طرف قرارداد و ... راه اندازی شد.
تصویر راه اندازی مرکز تخصصی پاسخگویی و ارتباط با مشتریان (CRM) هوده کارت

به گزارش سایت خبری پرسون، مولاپور با اظهار امیدواری نسبت به این که با همکاری و تلاش های این واحد و با انگیزه ای دوچندان پرسنل، این شرکت در کسب جایگاه مطلوبتر در ارائه خدمات گام بر می داردوی گفت: در صورتی که کارشناسان این مرکز تشخیص دهند موضوع در درجه اهمیت بالاتری است، موارد را با کارشناسان فنی شرکت هوده در میان گذاشته و پاسخ را به اطلاع آنها خواهند رساند.

کلیه مشتریان هوده کارت می‌توانند برای هر گونه سوال در ساعات اعلام شده با شماره تلفن 85333-021 داخلی 2 تماس گرفته و سوالات خود را مطرح نمایند و از راهنمای کارشناسان این مرکز استفاده نمایند.

گفتنی است: این مرکز همه روزه از ساعت 8 صبح الی 10 شب (حتی روزهای تعطیل) آماده پاسخگویی به سوالات دارندگان و پذیرندگان است

406468

سازمان آگهی های پرسون