آمازون خبر داد:

توقف ساخت شش ساختمان اداری در دو ایالت واشنگتن و تنسی

غول تجارت الکترونیک آمریکایی آمازون (NASDAQ:AMZN) روز جمعه اعلام کرد به منظور ارزیابی مجدد طراحی ها متناسب با کارهای ترکیبی، ساخت شش ساختمان اداری جدید در دو شهر بلویو و نشویل را متوقف می کند.

تصویر توقف ساخت شش ساختمان اداری در دو ایالت واشنگتن و تنسی

به گزارش سایت خبری پرسون، سخنگوی این شرکت با تاکید بر برنامه آمازون برای ایجاد 25000 شغل در بلویو (Bellevue) و 5000 شغل دیگر در نشویل (Nashville) اذعان داشت که توقف و تاخیر ساخت و ساز بر برنامه های استخدامی آمازون تأثیری نخواهد گذاشت.

در جایی دیگر، خبرگزاری بلومبرگ نیوز روز جمعه گزارش داد که کمپانی بزرگ متا (NASDAQ:META) و آمازون از برنامه های توسعه دفاتر خود در شهر نیویورک عقب نشینی کرده اند.

در این گزارش آمده است متا از تصمیم خود مبنی بر خرید 300000 فوت مربع فضای اضافی در ساختمانی در نزدیکی Astor Place در محله Broadway که در حال حاضر در آن قرار دارد برگشته و آمازون نیز مقدار فضایی که قصد داشت از JPMorgan Chase (NYSE:JPM) اجاره کند را کاهش داده است.

یکی از سخنگویان متا بدون تایید یا تکذیب این خبر به رویترز گفت: “اغلب برای انجام دادن یا انصراف از یک معامله دلایل متعددی وجود دارد ولی با این حال، ما همچنان به نیویورک متعهد بوده و مشتاقانه منتظر افتتاح Farley در ماه های آینده هستیم”.

405868