ایلان ماسک به دنبال مقابله با درخواست توییتر برای انجام سریع معامله است

ایلان ماسک روز جمعه دادخواستی را در مخالفت با درخواست شرکت توییتر (NYSE:TWTR) برای پیگیری سریع محاکمه در مورد برنامه وی برای فسخ قرارداد 44 میلیارد دلاری خود با این شرکت رسانه های اجتماعی، تنظیم کرده است.

تصویر ایلان ماسک به دنبال مقابله با درخواست توییتر برای انجام سریع معامله است

به گزارش سایت خبری پرسون، وکلای ماسک در اسنادی که به دادگاه سلطنتی Delaware ارسال کرده‌ اند، گفته‌ اند که «درخواست غیرقابل توجیه» توییتر مبنی بر تعجیل پرونده خرید تا دو ماه دیگر باید رد شود.

این جدیدترین اقدامی است که نوید یک رویارویی حقوقی بزرگ بین توییتر و ماسک را می دهد. این شرکت مستقر در سانفرانسیسکو به دنبال حل و فصل ابهامات چند ماهه برای کسب و کار خود است. زیرا ماسک تلاش می کند تا با برچسب زدن به توییتر مبنی بر اینکه از نظر وی، این پلتفرم دارای “ربات های اسپم” است و با این دلیل از این معامله کناره گیری کند.

توییتر روز سه شنبه از ماسک به دلیل نقض قرارداد خرید پلتفرم رسانه اجتماعی شکایت کرد و از دادگاه دلاور خواست تا به ثروتمندترین فرد جهان دستور دهد تا معامله را با قیمت توافقی 54.20 دلار برای هر سهم تکمیل کند. این شرکت همچنین درخواست کرد که خرید آزمایشی در سپتامبر (شهریور) آغاز شود، زیرا قرارداد کامل با ماسک در 25 اکتبر (3 آبان) خاتمه می یابد.

در دادخواست ماسک آمده است: “درخواست ناگهانی توییتر برای سرعت بخشیدن به انجام معامله پس از دو ماه عدم پاسخگویی مناسب، آخرین تاکتیک آن برای پنهان کردن حقیقت در مورد حساب‌ های اسپم است.” وکلای ماسک نیز استدلال می‌کنند که اختلاف بر سر حساب‌ های نادرست و هرزنامه برای ارزش توییتر اساسی است. آنها گفتند که این کشف به زمان قابل توجهی نیاز دارد و تاریخ آزمایشی را در 13 فوریه سال آینده (24 بهمن 1401) یا پس از آن درخواست کردند.

سهام توییتر در معاملات روز جمعه حدود 1 درصد کاهش یافته است.

405866