مهارت آموزی به یک میلیون سرباز در ۴ سال گذشته

مهارت آموزی به یک میلیون سرباز در چهار سال گذشته از جمله اقدامات اساسی ستاد مرکزی فراجا است.
تصویر مهارت آموزی به یک میلیون سرباز در ۴ سال گذشته

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار محمدجواد زاده‌کمند در اولین جشنواره سرباز ماهر، کارآمدی و اشتغال که صبح امروز در ستاد مرکزی فراجا برگزار شد، با اشاره به اهمیت آموزش سربازان وظیفه گفت: امروز بیش از چهار سال از ایجاد قرارگاه مهارت آموزی به سربازان نیروهای مسلح کشور، می‌گذرد و خدا را شاکریم که در این مدت توفیق پیدا کردیم در سایه لطف الهی با تدوین اسناد راهبردی، نهادسازی مناسب و هم افزایی ظرفیت‌ها به ویژه با همکاری ۲۶ نهاد در راستای تحقق یکی از تدابیر مهم مقام معظم رهبری اقدامات اساسی و مهمی انجام دهیم.


فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی سربازان نیروهای مسلح ادامه داد: مهارت آموزی به سربازان یکی از اولویت‌های مهم فرماندهان نیروهای مسلح است و تبدیل به یک نهضت شده است. این افتخار بزرگی برای تمام متولیان اجرایی کشور است که در چهار سال گذشته حدود یک میلیون نفر از سربازان ایران تحت پوشش مهارت‌های عمومی و تخصصی قرار گرفته و ۷۰۰ هزار نفر نیز موفق به اخذ مدرک معتبر شدند.

به گفته زاده‌کمند، در نتیجه اقدامات انجام شده از سوی قرارگاه مرکز مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح، امروزه می‌توان گفت که نیروهای مسلح علاوه بر ایفای نقش در دفاع و امنیت با کسب مهارت‌ها خدمت موثرتری داشته و برای نقش آفرینی بهتر در آبادانی کشور از آمادگی بیشتری برخوردارند.

منبع: ایسنا

405685