اهدا ۱۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان کم‌برخوردار در ایلام

در مراسمی حدود 100 سری جهیزیه، 220 وسایل سرمایشی و بیش از 500 بسته معیشتی به افراد کم برخوردار اهدا شد.
تصویر اهدا ۱۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان کم‌برخوردار در ایلام

به گزارش سایت خبری پرسون، دکتر «محمد زارع» مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ایلام در این مراسم اظهار کرد: از ابتدای امسال ۵۰۰۰ بسته معیشتی و ۴۰ سری جهیزیه بین نیازمندان توزیع و در قالب لبخند احسان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه با همکاری دانشگاه علوم‌پزشکی به بیش از ۴۰۰ ‌نفر از افراد محروم خدمات دندانپزشکی ارائه شده است، تجهیز ۵ مسجد، بازسازی۲۰ منزل افراد نیازمند و تامین۵۰ سری لوازم خانگی ضروری را از دیگر اقدامات این ستاد در استان عنوان کرد.

زارع تصریح کرد: این ستاد با تمامی توان و با همت جهادی به صورت شبانه روزی در ایام پیاده‌روی اربعین پای کار است و تامین آب شرب پایانه مرزی، پایانه برکت و پایانه شهید قاسم سلیمانی مرز مهران توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان انجام و بیش از ۶۰ چشمه سرویس بهداشتی در محل تردد زائران اربعین احداث خواهد شد.

مدیرکل اجرایی ستاد فرمان امام(ره) ایلام احداث و راه‌اندازی بیش از ۲۰ دستگاه آب سرد کن در مرز مهران در سال گذشته را یادآور شد و گفت: احداث مرکز جامع سلامت در شهرستان مهران و ایجاد سایبان برای استراحت موقت زائران را از دیگر برنامه‌های این ستاد عنوان کرد.

405551