فدراسیون وزنه‌برداری پول ندارد/ باید بدهی‌ها را سامان بدهیم

سرپرست نایب رئیسی فدراسیون وزنه‌برداری گفت: با این بودجه محدودی که از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک می‌گیریم نمی‌توانیم سر کنیم. دنبال این هستیم که اسپانسر قوی را پای کار بیاوریم.
تصویر فدراسیون وزنه‌برداری پول ندارد/ باید بدهی‌ها را سامان بدهیم

به گزارش سایت خبری پرسون، بهداد سلیمی در خصوص شرایط فدراسیون وزنه‌برداری اظهار داشت: زمانی که فدراسیون را تحویل گرفتیم شرایط مقداری نابه‌سامان بود و چالش‌های بزرگی داشتیم و همچنان هم داریم. اردوهای ملی بزرگترین چالشی بود که با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم. بحث اعزام ما به مسابقات مختلف از جمله مسابقات ازبکستان که 10 روز دیگر است در کنار مسائل مالی از جمله مشکلات ما است. فدراسیون وزنه‌برداری بدهی‌های زیادی دارد و باید آنها را سر و سامان دهیم. خواسته خود ورزشکاران و قهرمانان و کسانی که در اردو بودند نیز باید برآورده می‌شد تا به اردو بازگردند.

سرپرست نایب رئیسی فدراسیون وزنه‌برداری در خصوص اینکه بخش اداری فدراسیون کارمندان زیادی دارد و بودجه فدراسیون کفاف این هزینه را نمی‌دهد،گفت: متاسفانه با توجه به شرایط بودجه فدراسیون قراردادهای خیلی خوبی بسته نشده و نیروی مازاد در فدراسیون جذب شدند. حضور کسانی که کارآیی ندارند و از آنها نمی‌شود استفاده کرد، یکی دیگر از چالش‌های فدراسیون است.

وی در خصوص اینکه آیا امکان حل این مشکل بدون تحمیل بار مالی به فدراسیون وجود دارد، گفت: ما دنبال این هستیم حداقل بار مالی به فدراسیون تحمیل شود. قرار است از مشاور حقوقی خیلی قوی استفاده کنیم و قراردادها را بررسی کند و دنبال حل این مشکل هستیم.

مرادی، رئیس اسبق فدراسیون وزنه برداری پیش از این گفته بود که تا کنون 3 میلیارد از بودجه فدراسیون را دریافت کرده که باید تا شهریور ماه از آن استفاده کند. سلیمی در خصوص اینکه آیا این مبلغ در حساب فدراسیون وجود دارد، یادآوری کرد: این موضوع را باید از سجاد انوشیروانی به عنوان سرپرست فدراسیون بپرسید اما باید بگویم شرایط مالی فدراسیون خوب نیست. البته قول‌های خوبی از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک گرفتیم. در این دو هفته جلسات خوبی هم با ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف داشتیم. بحث اسپانسری را با جدیت دنبال می‌کنیم. می‌دانیم با این بودجه محدودی که از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک می‌گیریم نمی‌توانیم سر کنیم. دنبال این هستیم که اسپانسر قوی را پای کار بیاوریم.

منبع: تسنیم

405339