دربند برای گردشگران ایمن می‌شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار منطقه یک در بازدید از مسیرهای کوهنوردی دربند، از برنامه‌های شهرداری برای توسعه گردشگری، حل مشکلات ترافیکی و ایمن‌سازی مسیرهای کوهنوردی خبر داد.
تصویر دربند برای گردشگران ایمن می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون، «علیرضا اسفراینی نژاد» معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار منطقه یک و «علی باقری» شهردار ناحیه کوهستان منطقه به همراه مدیران شهری از وضعیت مسیرها و معابر سواره‌رو، پیاده‌رو، نرده‌ها و حفاظ‌های ایمنی معابر کوهستانی با هدف ارزیابی پتانسیل و ارتقای سطح گردشگری و کوهنوردی ایمن، از کوهستان دربند و جاده پس قلعه بازدید کردند.

در این بازدید اسفراینی نژاد بر ضرورت توسعه گردشگری منطقه یک با هدف بهره‌مندی شهروندان از این محیط‌های خوش آب و هوا، جذاب و زیبا تاکید کرد.

باقری، شهردار ناحیه کوهستان منطقه گفت: «با توجه به افزایش روزافزون استقبال کوهنوردان و گردشگران از مسیرهای کوهنوردی کوهستان و به ویژه مسیر کوهنوردی دربند، باید هرچه سریعتر نسبت به حل مشکلات ترافیکی خیابان دربند و میدان سربند در روزهای تعطیل اقدام شود.»

او افزود: «همچنین با شناسایی پرتگاه‌ها نسبت به نصب نرده و حفاظ ایمنی معابر و حاشیه روددره‌ها اقدام شود تا شاهد بروز حوادث تلخ و ناگوار نباشیم و شهروندان و کوهنوردان با آرامش خاطر از جاذبه‌های این کوهستان زیبا بهره ببرند.»

405272