هواداران، بالاخره خریدهای تازه پرسپولیس را از نزدیک دیدند

تیم فوتبال پرسپولیس امروز(دوشنبه) تمرین نوبت صبح خود را در ورزشگاه شهید کاظمی به صورت پرفشار و در بخش‌های مختلف برگزار کرد.
تصویر هواداران، بالاخره خریدهای تازه پرسپولیس را از نزدیک دیدند

به گزارش سایت خبری پرسون، بازیکنان پرسپولیس تمرین نوبت اول روز دوشنبه را از ساعت ۱۰:۳۰ و در دو بخش در سالن و زمین چمن برگزار کردند. بازیکنان ابتدا در سالن بدنسازی حضور یافتند و به مدت ۲۰ دقیقه به گرم کردن و زدن وزنه زیر نظر مربی بدنساز تیم پرداخته و سپس وارد زمین چمن شدند.

تمرین نوبت اول امروز شاملبخش‌های مختلفی بود. کار با توپ، پاسکاری‌های کوتاه و بلند، دوهای استقامتی و شوتزنی به سمت دروازه در برنامه بود که زیر نظر کادر فنی انجام شد.

وحید امیری کماکان به دلیل مصدومیت و فیزیوتراپی، تنها غایب تمرینات است.

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس بعدازظهر امروز، از ساعت ۱۹ و در ورزشگاه شهید کاظمی به تمرین خواهند پرداخت.

با نظر کادر فنی و هماهنگی‌های انجام شده، حضور هواداران در تمرین امروز پرسپولیس آزاد است و سرخپوشان با انگیزه و انرژی مضاعف در حضور تماشاگران به تمرین می‌پردازند.

باشگاه پرسپولیس از هواداران خونگرم خود تقاضا کرد، با توجه به بازگشت دوباره بیماری کرونا و موجی که دوباره آغاز شده است، جهت سلامت خود و اعضای تیم، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در ورزشگاه حاضر شوند. استفاده از ماسک برای هوادارانی که قصد حضور در تمرین امروز را دارند الزامی است.

پیش از این تمرین‌های پرسپولیس، پشت درهای بسته برگزار می‌شد.

405271