سرمربی استقلال کدام بازیکنان را کنار می‌گذارد؟

ساپینتو باید حداقل ۲ بازیکن را از فهرست زیر ۲۵ سال خود نیز کنار بگذارد. طبق قوانین هر تیم لیگ برتری در لیست ۳۳نفره خود می‌تواند از ۲۰بازیکن بزرگسال، ۴بازیکن زیر ۲۵سال و ۹بازیکن زیر ۲۳سال استفاده کند.
تصویر سرمربی استقلال کدام بازیکنان را کنار می‌گذارد؟

به گزارش سایت خبری پرسون، استقلال تا به امروز سجاد شهباززاده، سیدمحمد حسینی، رضا میرزایی، محمدحسین زواری، امید حامدی‌فر و پیمان بابایی را به خدمت گرفته و تنها قادر به جذب یک بازیکن لیگ برتری دیگر است. از طرفی با بازگشت بازیکنان قرضی مانند امین قاسمی‌نژاد، آرش رضاوند، متین کریم‌زاده، زکریا مرادی، سینا خادم‌پور، آرش داجلیری و فردین رابط، حالا فهرست بازیکنان بزرگسال و زیر ۲۵سال آبی‌ها پر شده و مدیران باشگاه باید برای این موضوع تدبیری بیندیشند. این در حالی است که قرار است ساپینتو به‌زودی تکلیف بازیکنان قرضی استقلال را هم مشخص کند.

درصورت بازگشت مرادمند و تمدید با غلامی، لیست بزرگسالان استقلال پر می‌شود. آبی‌ها مذاکراتی را با محمد محبی و کاوه رضایی داشته‌اند ضمن اینکه ریکاردو ساپینتو خواستار جذب یک هافبک خارجی نیز شده و اگر قرار به جذب این ۳بازیکن باشد، باید ۳نفر از لیست فوق به‌صورت قطعی و نه قرضی از استقلال جدا شوند. البته مشکل آبی‌ها تنها به لیست بزرگسالان محدود نمی‌شود.

ساپینتو باید حداقل ۲بازیکن را از فهرست زیر ۲۵سال خود نیز کنار بگذارد. طبق قوانین هر تیم لیگ برتری در لیست ۳۳نفره خود می‌تواند از ۲۰بازیکن بزرگسال، ۴بازیکن زیر ۲۵سال و ۹بازیکن زیر ۲۳سال استفاده کند. صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، متین کریم‌زاده، رضا آذری، زکریا مرادی و آرش داجلیری بازیکنان زیر ۲۵سال هستند که باید ۲نفر از آنها کنار گذاشته شوند.

با اضافه شدن ۳-۲ بازیکن دیگر، فعالیت استقلال در فصل نقل‌وانتقالات به پایان خواهد رسید و خیلی‌ها در انتظار نمایش آبی‌ها با سرمربی پرتغالی هستند. ساپینتو بدون شک از تمام خریدهای این تیم برای هواداران مهم‌تر است و آنها بعد از پشت سر گذاشتن یک‌فصل فوق‌العاده با فرهاد مجیدی، در انتظار رونمایی از استقلال ساپینتو در فصل جدید هستند.

منبع: همشهری

405139