امام جمعه موقت تهران :

مسئله حجاب مسئله عادی نیست

امام جمعه موقت تهران گفت: مسئله حجاب مسئله عادی نیست و گره خورده به هویت و خانواده ماست.
تصویر مسئله حجاب مسئله عادی نیست

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت‌الاسلام حاج علی اکبری از بانوان محجبه خواست در اجتماعات گوناگون با پرچم فاطمی حجاب حضور پیدا کنند.

امام جمعه موقت تهران در خطبه های نماز عید قربان که با حضور آحاد مردم در مصلی امام خمینی (ره) تهران با تاکید بر اینکه در زمینه حجاب و عفاف قانون کاملی وجود دارد، گفت: مسئله حجاب مسئله عادی نیست و گره خورده به هویت و خانواده ماست.

حجت‌الاسلام حاج علی اکبری در ادامه با بیان اینکه اجرای قانون حجاب که در دولت سیزدهم نیز مورد توجه است، مطالبه ماست، از بانوان محجبه خواست در اجتماعات گوناگون با پرچم فاطمی حجاب حضور پیدا کنند.

اظهار داشت: روز بزرگ عید سعید قربان را همراه با شما به محضر مولایمان حضرت بقیه الله الاعظم (عج) صاحب عزیز امروز و همه روزها و به محضر امام امت و همه شما عزیزان نیز این عید را تبریک می‌گویم. ان‌شاءالله این روز برگزیده خدایی بر همه امت اسلامی مبارک باشد.

وی افزود: حضرت ابراهیم (ع) این پیامبر بزرگ و برگزیده در مسیر امامت و در حال گذراندن امتحان‌های بزرگی است. زیرا رسالت و ماموریتی که در محور امامت امت قرار گرفته، مسئولیت عظیمی است.

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: حضرت ابراهیم (ع) امتحان‌های گوناگونی را با قلب مطهر و منور و آراسته به نور و محبت الهی پشت سر گذاشته است. بنابر آنچه که در سوره مبارکه صافات آمده او در مسیر امتحان‌ها به سخت‌ترین آن‌ها می‌رسد، وقتی از امتحان جان‌فشانی سربلند بیرون آمد.

منبع: ایسنا

405047