گرفتاری جدید کریستیانو رونالدو در تعطیلات + عکس

یکی از اتومبیل های لوکس کریستیانو رونالدو به دلیل تخلف توقیف شده است.
تصویر گرفتاری جدید کریستیانو رونالدو در تعطیلات + عکس

به گزارش سایت خبری پرسون، به نظر نمی رسد تداوم حضور در منچستریونایتد و آینده ورزشی کریستیانو رونالدو تنها مشکلاتی باشد که او در این روزها در آن غرق شده است.

فوتبالیست مشهور ۳۷ ساله که به تازگی تعطیلات فوق العاده خود را به پایان رسانده است و در آن از فرصت حضور در کنار نامزدش جورجینا رودریگز و سایر اعضای خانواده اش استفاده کرده است، خبر بدی دریافت کرد: یکی از اتومبیل های لوکس او در خیابان های لیسبون مسدود شد.

به گزارش روزنامه پرتغالی کوریو دا مانیا، این فوق ستاره پرتغالی روز جمعه دچار یک اتفاق مرتبط با رانندگی شد. رولزرویس گوست نقره‌ای رنگ او، که ارزش آن ۳۶۰۰۰۰ دلار است، توسط شرکت مدیریت ترافیک و پارکینگ در لیسبون، معروف به EMEL ، توقیف شد.

به گفته رسانه مذکور، دلیل این توقیف، پارک کردن خودرو در چند متری یک مرکز خرید در پایتخت پرتغال، به طور دقیق تر در محله سائو سباستیائو بوده است. ظاهرا رولز رویس در منطقه ای بوده که برای تاکسی ها تعیین شده است.

تصویر خودروی مجلل رونالدو با گیره روی یکی از چرخ هایش توسط پدرو سپولودا روزنامه نگار در شبکه های اجتماعی منتشر شد که البته یکی از خواهران این بازیکن نیز در این مورد صحبت کرد. الما آویرو ، خواهر بزرگترCR۷، از طریق استوری اینستاگرامی از این اتفاق انتقاد کرد و نوشت: «همیشه این چیزها وجود دارد، بیچاره کشور ما».

مطبوعات پرتغالی گزارش دادند که کریستیانو حدود ۷۵ دلار برای رفع توقیف یا باز کردن قفل از چرخ ماشین خود پرداخت کرده است که به آن ارزش جریمه مربوط به تخلف پارک در جای نامناسب که بین ۶۰ تا ۳۰۰ دلار است اضافه می شود. این مبلغ البته برای او پول قابل توجهی نیست، اما راه خوبی هم برای پایان دادن به تعطیلات او به حساب نمی آید.

کریستیانو رونالدو در روزهای اخیر از تعطیلات لوکس خود لذت برده و اکثراً با خانواده و دوستان خود در یک قایق تفریحی با انواع امکانات رفاهی وقت می گذراند. این هفته او باید در منچستریونایتد ظاهر می شد تا در تمرینات پیش فصل شرکت کند، اما طبق گزارش باشگاه انگلیسی از طریق وب سایت، او به دلایل خانوادگی غایب بود .

با این حال، شایعات قوی مبنی بر اینکه رونالدو منتظر انتقال به باشگاهی است که در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد، شنیده می شود. در حالی که هم تیمی هایش در تیم شیاطین سرخ در سفر به تایلند و استرالیا هستند، ستاره پرتغالی امیدوار است بتواند آینده خود را مشخص کند.

روزنامه انگلیسی تایمز فاش کرده که او از مدیران باشگاه خواسته است تا در صورت رسیدن پیشنهاد مناسب، اجازه ترک تیم را به او بدهند. چلسی یکی از باشگاه هایی است که مذاکرات برای به خدمت گرفتن رونالدو را آغاز کرده است.

منبع: خبر ورزشی

404837