شباهت عجیب پرویز پرستویی و پسرش

عکسی از پرویز پرستویی و پسرش منتشر شد که به دلیل شباه شان توجه کاربران فضای مجازی را جلب کرد.
تصویر شباهت عجیب پرویز پرستویی و پسرش

به گزارش سایت خبری پرسون، پرویز پرستویی متولد ۲ تیر ۱۳۳۴ در همدان، بازیگر است. او تا دیپلم بیشتر درس نخوانده اما مدرک درجه یک هنری (معادل دکتری) را از وزارت ارشاد دارد، از تئاتر شروع کرد.

پرویز پرستویی در سال ۱۳۶۰ وقتی ۲۶ ساله بود با نسترن پرستویی ازدواج کرد که ثمره این زندگی دو فرزند، یکی دختر بنام سمیرا و یک پسر بنام بهروز است. وی سال ۹۸ در سریال هم گناه به کارگردانی مصطفی کیایی وارد شبکه خانگی شد که نقش جوانی هایش را پسرش بهروز ایفا کرد شباهت پرویز پرستویی و پسرش از همان ابتدا به یکی از سوژه های داغ کاربران مجازی تبدیل شد.

بیوگرافی پرویز پرستویی

پرویز پرستویی در یک خانواده ۵ نفره در روستای چارلی از شهر کبوتر آهنگ همدان متولد شد، پدرش دستفروش و مادرش خانه دار بود که در ۳ سالگی اش به تهران مهاجرت کردند.

ورود پرویز پرستویی به بازیگری

او از ۱۶ سالگی اندکی بعد از یادگیری تئاتر بصورت جدی وارد کار شد تا اینکه سال ۱۳۵۳ در ۱۹ سالگی بخاطر نمایش دکه، جایزه کاخ جوانان را گرفت.بازی پرستویی در فیلم آدم برفی سال ۷۳ و فیلم لیلی با من است سال ۷۴ که برای آن دیپلم افتخار نیز گرفت خیلی زود او را مشهور کرد.

شهرت پرویز پرستویی

اوج شهرت وی در سال ۱۳۷۶ با فیلم آژانس شیشه ای در نقش حاج کاظم شکل گرفت که سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول مرد را هم برایش به ارمغان آورد. پرویز پرستویی سپس در سال ۱۳۸۲ با فیلم مارمولک دوباره سر زبان ها افتاد.

منبع: سلام نو

404592