رونمایی از اولین خرید خارجی ساپینتو در استقلال + عکس

ساپینتو برای جذب ژان کارلوس هافبک برزیلی تیم نائوتیکو وارد عمل شده و می خواهد این بازیکن طراح و گلزن را به لیگ فوتبال ایران ببرد.

تصویر رونمایی از اولین خرید خارجی ساپینتو در استقلال + عکس

به گزارش سایت خبری پرسون، نشریه «.bolavip» برزیل خبر داد ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی که به تازگی هدایت استقلال قهرمان لیگ ایران را به دست گرفته برای تقویت تیم جدیدش دست به کار شده است.

ساپینتو برای جذب ژان کارلوس هافبک برزیلی تیم نائوتیکو وارد عمل شده و می خواهد این بازیکن طراح و گلزن را به لیگ فوتبال ایران ببرد.

این رسانه برزیلی درباره جزئیات پیشنهاد باشگاه استقلال، نوشت: باشگاه نائوتیکو پیشنهادی از سوی باشگاه استقلال از ایران برای به خدمت گرفتن ژان کارلوس هافبک تیمش دریافت کرد.

هافبک 30 ساله به ترک نائوتیکو نزدیک است و ممکن است به باشگاه ایرانی منتقل شود، باشگاهی که در اوایل سال جاری علاقه خود را به داشتن این بازیکن برزیلی نشان داده بود.

نائوتیکو باید یک پیشنهاد متقابل به تیم ایران بدهد. قرارداد شماره 10 با تیمبو تا دسامبر 2022 تمدید شده است. ژان هافبک 30 ساله پس از گذراندن مدتی در میراسول در سال 2019 به نائوتیکو آمد و به یکی از مهره های کلیدی این تیم تبدیل شد و قهرمان سری C شد.

بهترین فصل او در سال 2021 بود که در فصل گذشته 13 گل به ثمر رساند و 12 پاس گل دیگر در 45 بازی داد. این فوتبالیست به دلیل عملکرد عالی به خصوص در سری B توسط سایر تیم های فوتبال برزیل مانند گرمیو مورد توجه قرار گرفت. در ماه آوریل، Rubro-Negro پیشنهادی بین 3 میلیون تا 3.5 میلیون دلار برای این بازیکن ارائه کرد.

این رسانه برزیلی نوشت: در مجموع ژان کارلوس در حال حاضر 135 بازی با پیراهن تیمبو انجام داده و 35 گل زده است. او امسال با هفت گل زده در 30 مسابقه بهترین گلزن این تیم است.

استقلال اخیراً ریکاردو سا پینتو پرتغالی را به خدمت گرفته است، مربی ای که در سال 2020 هدایت واسکودوگاما را بر عهده داشت. قصد این مربی این است که یک یا دو بازیکن برزیلی برای تیم جدید خود به خدمت بگیرد. طبق اطلاعات به دست آمده، دستمزد پیشنهادی باشگاه ایران دوبرابر مبلغی است که ژان کارلوس از نائوتیکو دریافت می کند و حدود 200 هزار دلار است.

منبع: فارس

403661