پیام مهم داورزنی به بازیکنان تیم والیبال دختران

رئیس فدراسیون والیبال خطاب به بازیکنان تیم والیبال دختران گفت: مردم از شما انتظار دارند که عملکرد خوبی داشته باشید، مفت نبازید و از حریف نترسید. اگر بخواهید پیروز میدان باشید باید با روحیه جنگندگی حتی مقابل حریفان قدرتمندتان بازی کنید اما قابلیت‌های شما بالاست و مطمئن هستم اگر بخواهید می‌توانید نتیجه خوبی کسب کنید.

تصویر پیام مهم داورزنی به بازیکنان تیم والیبال دختران

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدرضا داورزنی که امروز(چهارشنبه) در اردوی تیم والیبال دختران جوان حضور پیدا کرده بود خطاب به بازیکنان، گفت: مهم این است که خودتان را باور داشته باشید که می‌توانید. حریفان‌تان معجزه نمی‌کنند و فوق‌العاده نیستند، شما می‌توانید که بر هر حریفی پیروز شوید.

وی افزود: در لیگ ملت‌ها تیم ما خواست و به پیروزی رسید و فقط به تجربه برزیل باختیم. تیمی که در لهستان حصور دارد تیم ۶۰ درصدی است و در قهرمانی جهان می‌تواند به صددرصد برسد.

رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به اینکه بازیکنان ما تجربه اولشان بود، عنوان کرد: آنها خودشان را باور داشتند که می‌توانند و آن را نشان دادند. بازیکنان ما مقابل تیم‌های بزرگ به پیروزی رسیدند. شما هم اصلا کار نمایشی نکنید و برای تیم بازی کنید. هنر این است که از ذهن و هوشتان استفاده کنید چرا که اکثر تیم‌ها از هوش‌شان استفاده می‌کنند.

داورزنی ادامه داد: موضوعات ذهنی مدنظر من است که باید تمرکز کنید و برای جنگ بروید تا توانمندی خود را نشان دهید. برایم باخت مهم نیست، قرار است مقابل تیم‌هایی که باتجربه هستند و از لحاظ جسمانی هم شرایط بهتری دارند، بازی کنید. اگر بخواهید مزد زحمات‌تان را بگیرید باید یک تیم باشید و منسجم بازی کنید و از بازی لذت ببرید. از بازی کردن‌تان لذت ببرید و شاد بازی کنید. تا امتیاز آخر بجنگید مهم نیست چه نتیجه‌ای می‌گیرید فقط تا امتیاز آخر بجنگید.

وی گفت: تیم‌های باتجربه حتی در صورت از دست دادن امتیاز روحیه جنگندگی خود را حفظ کرده و بازی می‌کنند. سیاست کلی فدراسیون این است که مسیر رشد شما را فراهم کند، برای ما مهم تلاش و جنگندگی شماست. آنچه مردم از شما انتظار دارند این است که عملکرد خوبی داشته باشید، مفت نبازید و از حریف نترسید. اگر بخواهید پیروز میدان باشید باید با روحیه جنگندگی حتی مقابل حریفان قدرتمندتان بازی کنید اما قابلیت‌های شما بالاست و مطمئن هستم اگر بخواهید می‌توانید نتیجه خوبی کسب کنید.

منبع: ایرنا

403360