اژه ای؛

مردم با پیروی از امام دیروز و امروز پیروز شدند

غلامحسین اژه ای بیان داشت: مردم یک دل و هم صدا با پیروی از امام دیروز و امام امروز خود بر تمامی توطئه های دشمن پیروز شدند.
تصویر مردم با پیروی از امام دیروز و امروز پیروز شدند

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت الاسلام محسنی اژه ای، رئیس قوه قضائیه در همایش قوه قضائیه که با حضور رئیس جمهور، رئیس مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان کشور برگزار شد، اظهار کرد: خداوند را برای این همدلی و این همایش سپاسگزارم.

وی ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و شهدای هفتم تیرماه به ویژه آیت‌الله بهشتی گفت: زمانی انقلاب اسلامی ایران به پیروزی دست پیدا کرد، جهان بین دو قدرت شرق و غرب مادی تقسیم شده بود و کسی گمان نمی کرد یک نهضت دینی بدون وام گرفتن و اتکا به یکی از این قدرت ها پیروز شود.

رئیس قوه قضائیه خاطرنشان کرد: با عنایت خداوند و با دست یک بنده صالح و امت دین باور انقلاب عظیمی پیروز شد. امام عزیز با باور امت خود توانست یک معجزه بیافریند و ثابت کند قدرت الهی با توجه مردم بر قدرت های مادی پیروز خواهد شد‌.

وی ادامه داد: مردم یک دل و هم صدا با پیروی از امام دیروز و امام امروز خود بر تمامی توطئه های دشمن پیروز شدند، پیوند وسیع امام و امت توانست حکمرانی جدید به نام مردم داری دینی را پایه گذاری کند و آن را به جهانیان معرفی کند.

منبع: فارس

403012