نماینده مردم تبریز؛

مشکلی در تامین ارز برای کشور نداریم

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچگونه مشکلی در حوزه ارز نداریم و می توانیم به اندازه کافی ارز تامین کنیم.
تصویر مشکلی در تامین ارز برای کشور نداریم

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا میرتاج الدینی شامگاه امروز پنج شنبه در همایش راهبران جهاد تبیین که به همت اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی برگزار شد، ادامه داد: جهاد تبیین بزرگترین رسالت حامیان انقلاب است که باید آمادگی داشته باشیم در این راه شهید بدهیم.

نماینده مردم تبریز در مجلس ادامه داد: ما غافل از شرایط موجود مملکت نیستیم ولی در چنین شرایطی دفاع از انقلاب بر ما واجب تر است.

وی بیان کرد: سیاه نمایی در کشور تبدیل به یک اصل شده است که برخی‌ها در فضای مجازی با بزرگنمایی اتفاقات منفی سعی در تشویش اذهان عمومی دارند.

وی تصریح کرد: گرانی و نوسانات اخیر ارز یک توطئه روانی بود که می‌خواستند با ایجاد فضای روانی جو را متشنج کنند.

نماینده مردم تبریز در تبریز ادامه داد: می‌خواستند قطعنامه شورای حکام بر علیه ایران صادر کنند تا ارز را بالا ببرند که ریاست جمهوری طی تماس تلفنی باعث تغییر مفاد قطعنامه شدند.

وی گفت: ما در مقابل اقدامات دشمن عقب نشینی نمی‌کنیم، دشمنان نظام در حوزه ارز برنامه‌های مختلفی داشتند ولی در حال حاضر هیچ‌گونه مشکلی در حوزه ارز نداریم و می‌توانیم به اندازه کافی ارز تأمین کنیم.

402683