فاش کردن اسرار فیلم ساخته نشده تارانتینو

آنتونیو باندراس از ساخته نشده فیلم «یک فیلم ۵۰۰ میلیون دلاری» تارانتینو پرده برداشت.
تصویر فاش کردن اسرار فیلم ساخته نشده تارانتینو

به گزارش سایت خبری پرسون، تارانتینو «جرود کارمایکل» را برای نگارش فیلمنامه استخدام کرد و او حتی به سراغ «آنتونیو باندراس» رفت تا پس از «نقاب زورو» و «افسانه زورو» (The Legend of Zorro) نقش «زورو» را تکرار کند.

باندراس می‌گوید تارانتینو «یک فیلم ۵۰۰ میلیون دلاری» نوشته اما موفق به تولیدش نشده است.

در سال ۲۰۱۹ گزارش شد که «کوئنتین تارانتینو» دنیای فیلم «جانگوی زنجیرگسسته» (Django Unchained) را گسترش خواهد داد و کراس‌اور «جانگو/زورو» (Django/Zorro) را با همکاری «جیمی فاکس» در نقش برده آزاد شده می‌سازد. این کارگردان «جرود کارمایکل» را برای نگارش فیلمنامه استخدام کرد و او حتی به سراغ «آنتونیو باندراس» رفت تا پس از «نقاب زورو» (The Mask of Zorro) و «افسانه زورو» (The Legend of Zorro) نقش «زورو» را تکرار کند.

باندراس اخیراً در مصاحبه با «یواس‌ای تودی» تأیید کرده است که تارانتینو برای آن فیلم با او مذاکره کرده است: «با من حرف زد، فکر می‌کنم در شب برگزاری اسکار [سال ۲۰۲۰] وقتی برای «رنج و شکوه» (Pain and Glory) نامزد اسکار شده بودم. در یکی از آن مهمانی‌ها یکدیگر را ملاقات کردیم. به من نزدیک شد و گفتم: «با کارگردانی شما؟ بله، رفیق!» برای اینکه کوئنتین این استعداد را دارد که چنین فیلم‌هایی بسازد و به آن‌ها کیفیت ببخشد. حتی اگر بر اساس فیلم‌های درجه دوم دهه ۱۹۶۰ و ۷۰ باشند، می‌تواند موضوع فیلم را بردارد و اثری واقعاً جذاب بسازد.»

باندراس اضافه می‌کند: «هیچ‌وقت با یکدیگر همکاری نکرده بودیم، اما به خاطر او و جیمی فاکس و بازی دوباره در نقش زورو که کمی سالخورده‌تر شده بود عالی می‌شد. فوق‌العاده و لذت‌بخش و باورنکردنی می‌شد.»

آن پروژه اما به نظر یکی از تلفات پاندمی بوده است. کارمایکل اخیراً در مصاحبه با مجله «جی‌کیو» تأیید کرده است که این فیلم اتفاق نخواهد افتاد. علت کنسل شدن این پروژه دقیقاً فاش نشده اما کارمایل می‌گوید جاه‌طلبانه بودن بیش از حد شاید موجب ساخته نشدن فیلم بوده باشد: «فیلمنامه بسیار بسیار خوبی است که برای «جانگو/زورو» نوشته شد و خیلی دوست دارم که سونی راهی برای ساختنش پیدا کند، اما متوجه غیرممکن بودنش شده‌ام. هنوز فکر می‌کنم که فیلمنامه یک فیلم ۵۰۰ میلیون دلاری را نوشتیم.»

تارانتینو هنوز اعلام نکرده است که پس از «روزی روزگاری در هالیوود» (Once Upon a Time in Hollywood) به عنوان آخرین فیلم بلندش چه پروژه‌ای را کارگردانی می‌کند.

منبع: روزپلاس

402620