افشاگری تازه «عصای موسی»؛ انتشار شماره تلفن‌ ۳ مقام نظامی صهیونیست

گروه «عصای موسی» که اخیر از هک موفق شبکه برق رژیم صهیونیستی خبر داد، ضمن برعهده گرفتن مسئولیت هک سامانه‌های هشدار در اراضی اشغالی، هک اطلاعات سه مقام نظامی صهیونیست را اعلام کرد.
تصویر افشاگری تازه «عصای موسی»؛ انتشار شماره تلفن‌ ۳ مقام نظامی صهیونیست

به گزارش سایت خبری پرسون، گروه هکری موسوم به «عصای موسی»، عصر امروز (چهارشنبه)، شماره تلفن سه مقام نظامی صهیونیست را منتشر کرد و مسئولیت هک آژیرهای خطر در اراضی اشغالی را برعهده گرفت.

این گروه هکری در یک ویدئو از دست‌یابی به شماره تلفن‌همراه سخنگوی سابق ارتش رژیم صهیونیستی، فرمانده سابق جبهه شمالی در اراضی اشغالی و رئیس سابق یگان «MIA» دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) خبر داد.

این گروه هکری همچنین مسئولیت حمله سایبری اخیر به سیستم آژیرهای خطر در اراضی اشغالی را برعهده گرفت.

عصای موسی تحت عنوان «ما به شما هشدار دادیم» به دو زبان عبری و انگلیسی نوشت: «این تازه شروع است. شما این ماجرا را شروع کردید؛ اما ما به آن پایان خواهیم داد. آسیب‌های جبران‌ناپذیری در زمینه سایبری و زیرساخت‌ها متحمل خواهید شد. از این به بعد باید تاوان هر خون ریخته شده‌ را بدهید. منتظر حملات ترکیبی عظیم باشید. هدف ما روشن، مشخص و دقیق است.»

اداره سایبری رژیم صهیونیستی به تازگی در پی وقوع یک حمله سایبری از به صدا درآمدن بی‌دلیل آژیرهای خطر در اراضی اشغالی خبر داده بود. این سازمان مدعی شده بود که ایران پشت پرده نقص فنی در این سامانه‌هاست.

عصای موسی در حالی مسئولیت این حمله را برعهده گرفته که بیست و پنجم خردادماه از هک شبکه برق رژیم صهیونیستی خبر داده بود.

این گروه هکری اعلام کرده بود: «این تازه شروع است. از این پس صدمات جبران‌ناپذیری به شما وارد می شود. ما شما را مجازات خواهیم کرد. هدف روشن، معین و دقیق است. این تنها بخش کوچکی از دسترسی ما به شبکه برق شماست. به زودی در تاریکی فرو خواهید رفت.»

این گروه پیشتر نیز با حمله سایبری به سرورهای اطلاعاتی شرکت‌های صهیونیستی، اسنادی از جمله شناسنامه، اوراق دفاتر وکلا، چک‌ها، گزارش های مالی و... به دست آمده را هک و منتشر کرده بود.

عصای موسی پیش از این همچنین دوربین‌های مداربسته در خیابان‌های فلسطین اشغالی و دوربین‌های شرکت «رافائل» فعال در زمینه تولید تسلیحات نظامی برای ارتش رژیم صهیونیستی را نیز هک کرده بود. این گروه پس از این حمله سایبری، در پیامی به دو زبان عبری‌ و انگلیسی تحت عنوان «ما با چشمان شما می‌بینیم»، اعلام کرده بود: «ما سال‌ها، در هر لحظه و در هر قدم شما را زیر نظر داشتیم. این تنها بخشی از نظارت ما بر فعالیت های شما از طریق دسترسی به دوربین‌های مدار بسته داخلی است. گفته بودیم در حالی که تصورش را هم نمی‌کنید، شما را هدف قرار خواهیم داد.»

402575