نصب ۷۲ مخزن آب اضطراری در محله‌های تهران

رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران از آماده شدن ۷۲ مخزن آب اضطراری برای نصب در محلات پایتخت خبر داد.
تصویر نصب ۷۲ مخزن آب اضطراری در محله‌های تهران

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی پیرهادی در بازدید از پروژه‌های آبفای تهران و کارخانه ساخت مخازن آب اضطراری شهرک صنعتی مامونیه، اظهار کرد: در حال حاضر مناقصه ساخت ۷۲ مخزن اضطراری انجام و این مخازن آماده نصب در ۷۲ محله از شهر تهران شده است.

پیرهادی با بیان اینکه این ۳۷۴ مخزن تا پایان سال ۱۴۰۳ در همه محلات نصب می شوند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۷۲ مخزن آماده نصب است و تا پایان شهریور ماه امسال در ۷۲ محله نصب می شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران حجم آب مخازن را ۱۰۰ متر مکعب عنوان کرد و گفت: در صورت بروز حادثه از جمله زلزله این مخازن به مدت سه روز می توانند آب محله را تامین کنند.

پیرهادی با بیان اینکه ساخت و نصب مخازن حدود ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون هزینه دارد، تاکید کرد که اعتبار تهیه‌ این مخازن با تصویب شورای شهر تهران از محل تبصره ۳ پرداخت می شود.

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه شهر تهران در معرض حوادث متعدد انسان ساخت و طبیعی است، تاکید کرد: دغدغه مدیریت شهری پایتخت به ویژه دوره جدید شورای شهر تهران، ایجاد آمادگی در پایتخت برای حوادث احتمالی است و در این راه از هیچ تلاشی مضایقه نمی کند.

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران یکی از مهمترین دغدغه‌های شهر تهران را عدالت در آبرسانی با کیفیت به شهروندان تهرانی دانست.

عضو شورای شهر تهران کاهش ۳۳ درصدی منابع آبی در پایتخت را اتفاق ناگوار عنوان کرد و گفت: پروژه های آب و فاضلاب باید پیش بینی مشکلات آینده را داشته باشد و با هدف رفع چالش‌ها در سال‌های آینده اجرا شود.

402264